Marye Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 Og etterlatt et stort krater føler for å barbere hodet der det er revnet og sette på plaster men jeg vet jeg hadde angret... får bandasjere hodet istedet makter ikke mer 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 2 minutter siden, Marye skrev: Og etterlatt et stort krater føler for å barbere hodet der det er revnet og sette på plaster men jeg vet jeg hadde angret... får bandasjere hodet istedet makter ikke mer Og dette har skjedd etter du trappet ned på medisiner? Ser du sammenhengen? 0 Siter
Marye Skrevet 13. september 2020 Forfatter Skrevet 13. september 2020 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Og dette har skjedd etter du trappet ned på medisiner? Ser du sammenhengen? Jo absolutt 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 2 minutter siden, Marye skrev: Jo absolutt Håper de finner en løsning for deg ang medisiner, syns du har slitt så mye med det og så lenge og. 0 Siter
Marye Skrevet 13. september 2020 Forfatter Skrevet 13. september 2020 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Håper de finner en løsning for deg ang medisiner, syns du har slitt så mye med det og så lenge og. Ja 8 år 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. september 2020 Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, Marye skrev: Ja 8 år Uff..kjipt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.