Gå til innhold

Hvor ofte snakker du med folk utenfor familien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

F.eks. naboer, kolleger, folk med felles hobbies, foreldre til barns venner, tilfeldige folk du møter, etc.?

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du kutte ut alle disse spørreundersøkelsene dine som kun har som formål å bevise at du er mer ensom enn andre? Vi har skjønt det nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

F.eks. naboer, kolleger, folk med felles hobbies, foreldre til barns venner, tilfeldige folk du møter, etc.?

Anonymkode: d84ed...44a

Nesten daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ISW skrev:

Kan du kutte ut alle disse spørreundersøkelsene dine som kun har som formål å bevise at du er mer ensom enn andre? Vi har skjønt det nå! 

Åja, det var det ja. Jeg skulle ikke ha svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Villanda skrev:

Åja, det var det ja. Jeg skulle ikke ha svart.

Om ikke admin sier noe annet står du helt fritt til å bestemme hvilke og hvem sine innlegg du vil svare på selv.

som deg snakker jeg med folk «live» mange ganger hver eneste dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

Om ikke admin sier noe annet står du helt fritt til å bestemme hvilke og hvem sine innlegg du vil svare på selv.

som deg snakker jeg med folk «live» mange ganger hver eneste dag. 

Ja, men tenkte ikke på at ts spurte for å få bekreftelse på hvor syk og ensom hen er.  Hvis det er målet med spørsmålet, er det jo bare dumt å svare, nøre oppunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja snakker med foreldrene mine 1 gang hver fjortende dag ellers helt alene. Jeg har ingen venner lenger etter at jeg ble alvorlig psykisk syk. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, ISW skrev:

Kan du kutte ut alle disse spørreundersøkelsene dine som kun har som formål å bevise at du er mer ensom enn andre? Vi har skjønt det nå! 

Alle? Jeg har bare startet denne.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke...Bortsett fra behandler og familie snakker jeg med andre kanskje sånn en gang i måneden. Sånn sett bort fra hei og slikt til ansatte på butikk, apotek etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle? Jeg har bare startet denne.

Anonymkode: d84ed...44a

Det sier dere alle... 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier dere alle... 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Nå får du gi deg! 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ISW skrev:

Kan du kutte ut alle disse spørreundersøkelsene dine som kun har som formål å bevise at du er mer ensom enn andre? Vi har skjønt det nå! 

Om tråstarter starter en trå for å kommunisere sin ensomhet trenger hen ikke bli møtt med avvisning? Såpass må vi vel kunne tåle av andre?. Dette blir jo litt slik som janteloven er :» Du må ikke tro du er noe . Du må ikke tro du er mer ensom en oss. Du må ikke tro du har det verre enn meg«. 

Anonymkode: bc0ff...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om tråstarter starter en trå for å kommunisere sin ensomhet trenger hen ikke bli møtt med avvisning? Såpass må vi vel kunne tåle av andre?. Dette blir jo litt slik som janteloven er :» Du må ikke tro du er noe . Du må ikke tro du er mer ensom en oss. Du må ikke tro du har det verre enn meg«. 

Anonymkode: bc0ff...6df

Det er mulig jeg tar feil i hvem trådstarter er, men det er bare så enormt mange tråder med akkurat samme tema for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier dere alle... 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Admin kan bekrefte at det stemmer.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

F.eks. naboer, kolleger, folk med felles hobbies, foreldre til barns venner, tilfeldige folk du møter, etc.?

Anonymkode: d84ed...44a

Jeg snakker med folk flere ganger daglig. Men jeg trives også med noen pausedager. Akkurat nå (eller i alle fall før det startet å regne) så skulle jeg gjerne ha hatt noen dager alene i fjellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at innimellom blir uskyldige AB-brukere beskyldt for å være en av de som av ulike grunner forsurer miljøet på DOL. Fordi de tilfeldigvis oppretter en lignende tråd eller har en lignende holdning/talemåte som en av disse personene. Det er jo beklagelig. Men, min erfaring etter 14 år på diverse forum (bare litt over 1 år på DOL), er at som oftest antar de faste brukerne riktig i forhold til hvilken person som står bak akkurat den eller de AB-innleggene.  Og da er selvsagt den anklagede personen rask til å hevde sin uskyld. Det gjør nesten så andre brukere føler de får bekreftet sin mistanke da det er så typisk troll. 

Når det er sagt: Det er nok kjipt å bli uskyldig anklaget. Eller jeg vet det, da jeg en gang ble anklaget for å skrive med både nick og AB i en tråd (av en nedlatendeAB så klart), men da tagget jeg admin og ba vedkommende bekrefte at jeg ikke hadde skrevet som AB i den tråden. Hehe. Men ja. Sånn er det på forum, og mange av oss har kanskje blitt litt rask til å konkludere med hvem de har med å gjøre, men det viser bare hvor lei man blir. Og er ikke noe angrep på en tilfeldig AB sånn egentlig. Det er ringvirkninger av frustrasjon og å være lei av sneversynte, irriterte, dømmende  stigmatiserende og nedlatende brukere som etter min mening har skyld i at forumet har blitt mer stille. Fordi folk orker ikke bli angrepet. 

Så. Hvis du AB, IKKE er denne personen. Så ikke ta det personlig. Det er vi som er dritt lei og tar ting i dårlig mening og er rask på avtrekkeren.  ;)

Hvis ISW hadde rett og du er vedkommende. Ta deg en bolle. Som man sier. Hvis du ikke har kan jeg bake. :)

Beklager. Jeg har et par pils innabords. Får vel gå i seng snart. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg tror nok at innimellom blir uskyldige AB-brukere beskyldt for å være en av de som av ulike grunner forsurer miljøet på DOL. Fordi de tilfeldigvis oppretter en lignende tråd eller har en lignende holdning/talemåte som en av disse personene. Det er jo beklagelig. Men, min erfaring etter 14 år på diverse forum (bare litt over 1 år på DOL), er at som oftest antar de faste brukerne riktig i forhold til hvilken person som står bak akkurat den eller de AB-innleggene.  Og da er selvsagt den anklagede personen rask til å hevde sin uskyld. Det gjør nesten så andre brukere føler de får bekreftet sin mistanke da det er så typisk troll. 

Når det er sagt: Det er nok kjipt å bli uskyldig anklaget. Eller jeg vet det, da jeg en gang ble anklaget for å skrive med både nick og AB i en tråd (av en nedlatendeAB så klart), men da tagget jeg admin og ba vedkommende bekrefte at jeg ikke hadde skrevet som AB i den tråden. Hehe. Men ja. Sånn er det på forum, og mange av oss har kanskje blitt litt rask til å konkludere med hvem de har med å gjøre, men det viser bare hvor lei man blir. Og er ikke noe angrep på en tilfeldig AB sånn egentlig. Det er ringvirkninger av frustrasjon og å være lei av sneversynte, irriterte, dømmende  stigmatiserende og nedlatende brukere som etter min mening har skyld i at forumet har blitt mer stille. Fordi folk orker ikke bli angrepet. 

Så. Hvis du AB, IKKE er denne personen. Så ikke ta det personlig. Det er vi som er dritt lei og tar ting i dårlig mening og er rask på avtrekkeren.  ;)

Hvis ISW hadde rett og du er vedkommende. Ta deg en bolle. Som man sier. Hvis du ikke har kan jeg bake. :)

Beklager. Jeg har et par pils innabords. Får vel gå i seng snart. :)

 

ISW hadde ikke rett, og du kan faen meg ta deg en bolle!

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg tror nok at innimellom blir uskyldige AB-brukere beskyldt for å være en av de som av ulike grunner forsurer miljøet på DOL. Fordi de tilfeldigvis oppretter en lignende tråd eller har en lignende holdning/talemåte som en av disse personene. Det er jo beklagelig. Men, min erfaring etter 14 år på diverse forum (bare litt over 1 år på DOL), er at som oftest antar de faste brukerne riktig i forhold til hvilken person som står bak akkurat den eller de AB-innleggene.  Og da er selvsagt den anklagede personen rask til å hevde sin uskyld. Det gjør nesten så andre brukere føler de får bekreftet sin mistanke da det er så typisk troll. 

Når det er sagt: Det er nok kjipt å bli uskyldig anklaget. Eller jeg vet det, da jeg en gang ble anklaget for å skrive med både nick og AB i en tråd (av en nedlatendeAB så klart), men da tagget jeg admin og ba vedkommende bekrefte at jeg ikke hadde skrevet som AB i den tråden. Hehe. Men ja. Sånn er det på forum, og mange av oss har kanskje blitt litt rask til å konkludere med hvem de har med å gjøre, men det viser bare hvor lei man blir. Og er ikke noe angrep på en tilfeldig AB sånn egentlig. Det er ringvirkninger av frustrasjon og å være lei av sneversynte, irriterte, dømmende  stigmatiserende og nedlatende brukere som etter min mening har skyld i at forumet har blitt mer stille. Fordi folk orker ikke bli angrepet. 

Så. Hvis du AB, IKKE er denne personen. Så ikke ta det personlig. Det er vi som er dritt lei og tar ting i dårlig mening og er rask på avtrekkeren.  ;)

Hvis ISW hadde rett og du er vedkommende. Ta deg en bolle. Som man sier. Hvis du ikke har kan jeg bake. :)

Beklager. Jeg har et par pils innabords. Får vel gå i seng snart. :)

 

Å herregud. Svar heller på det ts spør om enn å fortsette med all den forsøplinga di. Og å ta deg en bolle kan du gjøre selv. Åpenbart at du kun er ute etter å forsurer forumet. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ISW hadde ikke rett, og du kan faen meg ta deg en bolle!

Anonymkode: d84ed...44a

Haha. Ble du seriøst krenket av at jeg forklarte hvorfor det hender seg at en AB blir anklaget for å være, og forvekslet med andre forsurende AB på forumet, hvor jeg skrev at det er beklagelig, men at du ikke må ta det personlig? Altså hallo? Jeg anerkjente at du kanskje ikke er den ISW siktet til, og jeg forklarte hvorfor vi på DOL noen ganger tar feil, men ofte har rett, da vi jo tross alt er her en del. 

Altså jeg beklaget omtrent på hele forumets vegne, forklarte hvorfor det kan skje av og til, men la også til at dersom ISW hadde rett, så KAN du ta deg en bolle, men det lar du jo fint være hvis det ikke er du som er denne personen -> "Har du jobb, venner eller familie? Da har du det ikke kjipt". Så, jeg kan ikke fatte og begripe at du ble provosert av mitt innlegg. Det var faktisk ment som et "hey, sorry om vi tar feil, vi er litt miljøskadet på DOL. Det er ikke personlig!" 

Menne. Ok. Jeg er veldig glad i boller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...