Gå til innhold

Hvor ofte snakker du med folk utenfor familien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om du prøver å være morsom eller ikke. Men om det er seriøst ment tror jeg heller du bør stille spørsmålet til deg selv. Leste jo for ikke så lenge siden at du mener at du har bedre peil på psykiatri enn psykiatere. 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Om jeg er høy? Nei, jeg er lav og trives med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Glitter skrev:

På hvilken måte? 

Haha jeg må le litt. Denne tråden oser av lett paranoia/i overkant mistenksom. 😛

Det var ikke deg jeg snakket til. Så deg skylder jeg ingen forklaring. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke deg jeg snakket til. Så deg skylder jeg ingen forklaring. 

Anonymkode: 0dc46...714

Nei bevares. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cathlin skrev:

Er du høy på noe?

Eneste jeg er litt høy på er langvarig og sterkt hat mot deg og drittkommentarene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og der fikk vi bekrefta at anonym 47f3d...bfe er ISW. 

Anonymkode: 0dc46...714

Har aldri skrevet et anonymt innlegg og kommer aldri til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, cathlin skrev:

Om jeg er høy? Nei, jeg er lav og trives med det

Hvorfor svarer du deg selv, av alle ting? 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, ISW skrev:

Eneste jeg er litt høy på er langvarig og sterkt hat mot deg og drittkommentarene dine. 

Elsker deg også🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, cathlin skrev:

Elsker deg også🤓

Haha 😊

Men seriøst. Du kan gjerne være uenig med meg, men spar sånne sleivspark og drittkommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ISW skrev:

Haha 😊

Men seriøst. Du kan gjerne være uenig med meg, men spar sånne sleivspark og drittkommentarer. 

Jeg skal gjøre det etter at du har spist opp grønnsakene dine🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Glitter skrev:

På hvilken måte? 

Haha jeg må le litt. Denne tråden oser av lett paranoia/i overkant mistenksom. 😛

bl.a. pga deg.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bl.a. pga deg.

Anonymkode: d84ed...44a

Det synes jeg er merkelig at du mener. Du må gjerne forklare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 21.23, Glitter skrev:

Jeg tror nok at innimellom blir uskyldige AB-brukere beskyldt for å være en av de som av ulike grunner forsurer miljøet på DOL. Fordi de tilfeldigvis oppretter en lignende tråd eller har en lignende holdning/talemåte som en av disse personene. Det er jo beklagelig. Men, min erfaring etter 14 år på diverse forum (bare litt over 1 år på DOL), er at som oftest antar de faste brukerne riktig i forhold til hvilken person som står bak akkurat den eller de AB-innleggene.  Og da er selvsagt den anklagede personen rask til å hevde sin uskyld. Det gjør nesten så andre brukere føler de får bekreftet sin mistanke da det er så typisk troll. 

Når det er sagt: Det er nok kjipt å bli uskyldig anklaget. Eller jeg vet det, da jeg en gang ble anklaget for å skrive med både nick og AB i en tråd (av en nedlatendeAB så klart), men da tagget jeg admin og ba vedkommende bekrefte at jeg ikke hadde skrevet som AB i den tråden. Hehe. Men ja. Sånn er det på forum, og mange av oss har kanskje blitt litt rask til å konkludere med hvem de har med å gjøre, men det viser bare hvor lei man blir. Og er ikke noe angrep på en tilfeldig AB sånn egentlig. Det er ringvirkninger av frustrasjon og å være lei av sneversynte, irriterte, dømmende  stigmatiserende og nedlatende brukere som etter min mening har skyld i at forumet har blitt mer stille. Fordi folk orker ikke bli angrepet

Så. Hvis du AB, IKKE er denne personen. Så ikke ta det personlig. Det er vi som er dritt lei og tar ting i dårlig mening og er rask på avtrekkeren.  ;)

Hvis ISW hadde rett og du er vedkommende. Ta deg en bolle. Som man sier. Hvis du ikke har kan jeg bake. :)

Beklager. Jeg har et par pils innabords. Får vel gå i seng snart. :)

 

Her forteller du at andre er sneversynte, irriterte og dømmende, men hva gjør du selv når du ber folk "ta seg en bolle" mens du anklager ts for å være et troll? Jo her er det du som er det sneversynte, nedlatende og dømmende trollet. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Glitter skrev:

Det synes jeg er merkelig at du mener. Du må gjerne forklare. 

Har du glemt hva du skrev i går når du var full?

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her forteller du at andre er sneversynte, irriterte og dømmende, men hva gjør du selv når du ber folk "ta seg en bolle" mens du anklager ts for å være et troll? Jo her er det du som er det sneversynte, nedlatende og dømmende trollet. 

Anonymkode: 0dc46...714

Jeg anklagde ikke TS for å være et troll. Jeg sa at hvis vedkommende var det, så kunne hn (ment humoristisk faktisk), ta seg en bolle. Og hvis hn ikke var det, så var det jo ikke noe problem og at hn ikke skulle ta det personlig om hn ble forvekslet med en av de AB på forumet som ER sneversynt og dømmende. 

Men nå ser jeg ikke poenget i å fortsette denne diskusjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Jeg anklagde ikke TS for å være et troll. Jeg sa at hvis vedkommende var det, så kunne hn (ment humoristisk faktisk), ta seg en bolle. Og hvis hn ikke var det, så var det jo ikke noe problem og at hn ikke skulle ta det personlig om hn ble forvekslet med en av de AB på forumet som ER sneversynt og dømmende. 

Men nå ser jeg ikke poenget i å fortsette denne diskusjonen. 

Jo, du insinuerte at TS var et troll. Du kalte han sneversynt, dømmende og nedlatende kun fordi han stilte et helt vanlig spørsmål. Her er det du som er sneversynt, stigmatiserende og dømmende. Syns det var ordentlig ufint av deg. 

Og nei jeg ser ikke noe poeng i å avslutte en diskusjon bare fordi du innser at du har dumma deg ut. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, du insinuerte at TS var et troll. Du kalte han sneversynt, dømmende og nedlatende kun fordi han stilte et helt vanlig spørsmål. Her er det du som er sneversynt, stigmatiserende og dømmende. Syns det var ordentlig ufint av deg. 

Og nei jeg ser ikke noe poeng i å avslutte en diskusjon bare fordi du innser at du har dumma deg ut. 

Anonymkode: 0dc46...714

Øh, nei jeg kalte den personen som har herjet på forumet i det siste som sneversynt og dømmende. Det er helt på sin plass. Og jeg insinuerte ikke at TS var den personen. Da har du missforstått fullstendig. Og jeg avslutter ikke diskusjonen fordi jeg har innsett at jeg har dummet meg ut. Jeg avslutter fordi jeg synes det er en dum diskusjon og jeg gidder ikke diskutere med noen som misforstår med vilje. 

Takk for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Glitter skrev:

Øh, nei jeg kalte den personen som har herjet på forumet i det siste som sneversynt og dømmende. Det er helt på sin plass. Og jeg insinuerte ikke at TS var den personen. Da har du missforstått fullstendig. Og jeg avslutter ikke diskusjonen fordi jeg har innsett at jeg har dummet meg ut. Jeg avslutter fordi jeg synes det er en dum diskusjon og jeg gidder ikke diskutere med noen som misforstår med vilje. 

Takk for meg. 

Har du glemt hva du skrev i fylla?

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er nok beviser for at ab 44a og ab 714 er en og samme person nå. Det er nemlig alt for påfallende at de alltid er innlogget samtidig og at de begge viser et har mot Glitter. 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er nok beviser for at ab 44a og ab 714 er en og samme person nå. Det er nemlig alt for påfallende at de alltid er innlogget samtidig og at de begge viser et har mot Glitter. 

Anonymkode: 47f3d...bfe

@Admin Er lei av alle beskyldningene i denne tråden. Det skulle være lett for admin å avkrefte dette.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Glitter skrev:

Øh, nei jeg kalte den personen som har herjet på forumet i det siste som sneversynt og dømmende. Det er helt på sin plass. Og jeg insinuerte ikke at TS var den personen. Da har du missforstått fullstendig. Og jeg avslutter ikke diskusjonen fordi jeg har innsett at jeg har dummet meg ut. Jeg avslutter fordi jeg synes det er en dum diskusjon og jeg gidder ikke diskutere med noen som misforstår med vilje. 

Takk for meg. 

Du insinuerte absolutt at TS var den personen og du kalte han sneversynt, dømmende og nedsettende. 

Og bare fordi det er to personer som er uenig i deg så betyr ikke det at det er noen med to forskjellige brukere. Klarer du ikke å innse at flere kan være uenig i deg og mene du er ufin? 😅

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...