Gå til innhold

Hvor ofte snakker du med folk utenfor familien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du insinuerte absolutt at TS var den personen og du kalte han sneversynt, dømmende og nedsettende. 

Og bare fordi det er to personer som er uenig i deg så betyr ikke det at det er noen med to forskjellige brukere. Klarer du ikke å innse at flere kan være uenig i deg og mene du er ufin? 😅

Anonymkode: 0dc46...714

Nei du har faktisk misforstått. 

Og jeg har ikke sagt noe om at noen skriver med en eller flere brukere her. Nå tuller du fælt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Admin Er lei av alle beskyldningene i denne tråden. Det skulle være lett for admin å avkrefte dette.

Anonymkode: d84ed...44a

Jeg kan verken bekrefte eller avkrefte hvem som står bak hva. Det er strenge regler for å sjekke hvem som står bak anonymbruker, og jeg har heller ikke lov til å gi ut personopplysninger i ett åpent forum.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Admin skrev:

Jeg kan verken bekrefte eller avkrefte hvem som står bak hva. Det er strenge regler for å sjekke hvem som står bak anonymbruker, og jeg har heller ikke lov til å gi ut personopplysninger i ett åpent forum.

Admin

Forslag til regelendring: 

Hva med å ha med i reglene at de som er ufine som anonyme brukere vil stå i fare for å bli outet av administrasjonen? Altså at admin står fritt til å røpe hvem den ufine anonyme er? Og ellers som ved regelendringer må alle godkjenne for å bruke forumet videre. De anonyme drittslengerne vil da vite hva de går til om de velger å være ekle. Det tenker jeg vil ha en preventiv effekt. 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forslag til regelendring: 

Hva med å ha med i reglene at de som er ufine som anonyme brukere vil stå i fare for å bli outet av administrasjonen? Altså at admin står fritt til å røpe hvem den ufine anonyme er? Og ellers som ved regelendringer må alle godkjenne for å bruke forumet videre. De anonyme drittslengerne vil da vite hva de går til om de velger å være ekle. Det tenker jeg vil ha en preventiv effekt. 

Anonymkode: 47f3d...bfe

En slik regel vil aldri skje mtp personvern o.l. Men alle regelbrudd som blir utført blir registrert og hvis man bryter reglene nok ganger får man en påminnelse og i verste fall en advarsel som fører til utestengelse for perioder og får man nok advarsler eller alvorlige nok blir man utestengt permanent på nåværende og evt fremtidige eller andre brukere.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Admin skrev:

Jeg kan verken bekrefte eller avkrefte hvem som står bak hva. Det er strenge regler for å sjekke hvem som står bak anonymbruker, og jeg har heller ikke lov til å gi ut personopplysninger i ett åpent forum.

Admin

Du kan fint bekrefte at det ikke er samme bruker som står bak.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Admin skrev:

Jeg kan verken bekrefte eller avkrefte hvem som står bak hva. Det er strenge regler for å sjekke hvem som står bak anonymbruker, og jeg har heller ikke lov til å gi ut personopplysninger i ett åpent forum.

Admin

Du kan fint bekrefte at det ikke er samme bruker med samme IP-adr som står bak.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan fint bekrefte at det ikke er samme bruker med samme IP-adr som står bak.

Anonymkode: d84ed...44a

Folk her inne virker bare å fornekte for at det finnes flere folk som lever ensomme, isolerte liv. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan fint bekrefte at det ikke er samme bruker med samme IP-adr som står bak.

Anonymkode: d84ed...44a

En bruker kan ha flere hundre ip adresser, samt at ip adresser telles som personopplysninger i henhold til loven så det kan jeg dessverre ikke.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk her inne virker bare å fornekte for at det finnes flere folk som lever ensomme, isolerte liv. 

Anonymkode: 0dc46...714

Folk her inne er paranoide langt over normalen. 

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk her inne er paranoide langt over normalen. 

Anonymkode: d84ed...44a

Ja rart ikke flere har schizodiagnosen. Det får jo ikke Ann at to anonyme brukere lager spørsmål om cirka samme sak uten at man blir bombardert med beskyldninger. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja rart ikke flere har schizodiagnosen. Det får jo ikke Ann at to anonyme brukere lager spørsmål om cirka samme sak uten at man blir bombardert med beskyldninger. 

Anonymkode: 0dc46...714

Alt er et plot, visstnok.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ganske aktiv her inne, men når man bare blir beskyldt for å være nedlatende, dømmende og sneversynt så gidder jeg ikke å starte flere tråder her inne på forumet. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært ganske aktiv her inne, men når man bare blir beskyldt for å være nedlatende, dømmende og sneversynt så gidder jeg ikke å starte flere tråder her inne på forumet. 

Anonymkode: 0dc46...714

Hårsår? 

Anonymkode: 5d468...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hårsår? 

Anonymkode: 5d468...e53

Å bli kalt sånne slemme ting her inne er noe jeg ikke godtar. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å bli kalt sånne slemme ting her inne er noe jeg ikke godtar. 

Anonymkode: 0dc46...714

Men å mene at noen skulle hatt schizofreni-diagnose fordi de er i overkant paranoide, er ok? 

Anonymkode: 5d468...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men å mene at noen skulle hatt schizofreni-diagnose fordi de er i overkant paranoide, er ok? 

Anonymkode: 5d468...e53

Er vel ikke noe verre enn å kalle folk hårsåre. Jeg skjønner forresten godt hva brukeren din heter. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Juni-julia skrev:

Er det ikke på tide å avslutte denne tråden nå.

It ain't over till the fat user sing. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å bli kalt sånne slemme ting her inne er noe jeg ikke godtar. 

Anonymkode: 0dc46...714

Er hårsår "slemt"?

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hårsår "slemt"?

Anonymkode: d84ed...44a

Nei det var en her (Glitter) som kalte meg for "sneversynt, nedsettende, dømmende og stigmatiserende". 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...