Gå til innhold

Hvor ofte snakker du med folk utenfor familien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud. Svar heller på det ts spør om enn å fortsette med all den forsøplinga di. Og å ta deg en bolle kan du gjøre selv. Åpenbart at du kun er ute etter å forsurer forumet. 

Anonymkode: 0dc46...714

Jeg har svar på TS sitt spørsmål. Og jeg er faktisk ute etter det motsatte. Og det var mitt motiv med mitt innlegg. Du må gjerne søke i mine innlegg og se at å forsure forumet er det motsatte av hva jeg er ute etter. Jeg vil faktisk at det skal være takhøyde, støtte, råd, veiledning og god stemning på forumet. :) Føler jeg har alt på mitt (det?) rene. Har aldri blitt redigert vekk av admin. Med mindre jeg har forsvart andres stygge personangrep mot meg eller andre, slik at mine svar har blitt slettet som kommentar til andres hets, personangrep eller latterliggjøring av meg eller andre. 

Edit: Må korrigeringe meg selv. Har da jeg en periode ikke klarte å se hvor grensen gikk i forhold til hvor detaljert man kunne skrive om egen kjipe drit, blitt redigert/slettet. Men det har bunnet ned i at jeg sliter med å forstå hvor grensene går. Føler jeg, med hjelp av andres tilbakemeldinger har blitt flinkere til dette. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Glitter skrev:

Haha. Ble du seriøst krenket av at jeg forklarte hvorfor det hender seg at en AB blir anklaget for å være, og forvekslet med andre forsurende AB på forumet, hvor jeg skrev at det er beklagelig, men at du ikke må ta det personlig? Altså hallo? Jeg anerkjente at du kanskje ikke er den ISW siktet til, og jeg forklarte hvorfor vi på DOL noen ganger tar feil, men ofte har rett, da vi jo tross alt er her en del. 

Altså jeg beklaget omtrent på hele forumets vegne, forklarte hvorfor det kan skje av og til, men la også til at dersom ISW hadde rett, så KAN du ta deg en bolle, men det lar du jo fint være hvis det ikke er du som er denne personen -> "Har du jobb, venner eller familie? Da har du det ikke kjipt". Så, jeg kan ikke fatte og begripe at du ble provosert av mitt innlegg. Det var faktisk ment som et "hey, sorry om vi tar feil, vi er litt miljøskadet på DOL. Det er ikke personlig!" 

Menne. Ok. Jeg er veldig glad i boller. :)

Du er den siste som bør anklage andre for å bli krenket. 

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er den siste som bør anklage andre for å bli krenket. 

Anonymkode: d84ed...44a

Ja sikkert. :) Vil da påstå jeg har tålt rimelig mye fra folk på DOL her. Eller mener du IRL? Ja jammen bør jeg ikke bli krenket av å bli psykisk mishandlet, banket opp og nesten drept, eller for den saks skyld. Voldtatt slik jeg ble for et par uker siden. Hvor vedkommende som jeg var DUM og slapp inn hos meg (men som aldri har gjort lignende før), også tok bilder av meg naken, bundet fast, og la ut på snapchat. Hvor alt jeg orket å si etterpå, var at "du, der gikk du litt for langt". Jadda.  

Men hey. Det er vel det fine med å være full. Jeg gir F. Jeg ler bare akkurat nå. Hahaha. Fulle Glitter er litt mer aggressiv da. Det er jeg fullt klar over. :)

Jeg får vel gå og bake litt nå da. Jeg er faktisk veldig god til å bake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Glitter skrev:

Ja sikkert. :) Vil da påstå jeg har tålt rimelig mye fra folk på DOL her. Eller mener du IRL? Ja jammen bør jeg ikke bli krenket av å bli psykisk mishandlet, banket opp og nesten drept, eller for den saks skyld. Voldtatt slik jeg ble for et par uker siden. Hvor vedkommende som jeg var DUM og slapp inn hos meg (men som aldri har gjort lignende før), også tok bilder av meg naken, bundet fast, og la ut på snapchat. Hvor alt jeg orket å si etterpå, var at "du, der gikk du litt for langt". Jadda.  

Men hey. Det er vel det fine med å være full. Jeg gir F. Jeg ler bare akkurat nå. Hahaha. Fulle Glitter er litt mer aggressiv da. Det er jeg fullt klar over. :)

Jeg får vel gå og bake litt nå da. Jeg er faktisk veldig god til å bake. 

Tror ikke du bør skrive på DOL når du er full.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du bør skrive på DOL når du er full.

Anonymkode: d84ed...44a

Hehe nei det er sikkert sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør, er Glitter og ab 44a samme person? Sånn at du Glitter krangler med deg selv? Du vet, når man er full kan man gjøre så rare ting.

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

F.eks. naboer, kolleger, folk med felles hobbies, foreldre til barns venner, tilfeldige folk du møter, etc.?

Anonymkode: d84ed...44a

Hvorfor sier du ikke noe om hvordan disse tingene er for deg? Hvor ofte snakker du med noen utenfor familien? F. eks. naboer, kolleger, folk med felles hobbies, foreldre til barns venner, tilfeldige folk du møter, etc.? 

Er jo fint om du også kan dele når du vil at andre skal..

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du ikke noe om hvordan disse tingene er for deg? Hvor ofte snakker du med noen utenfor familien? F. eks. naboer, kolleger, folk med felles hobbies, foreldre til barns venner, tilfeldige folk du møter, etc.? 

Er jo fint om du også kan dele når du vil at andre skal..

Anonymkode: 47f3d...bfe

Jeg snakker aldri med noen.

Anonymkode: d84ed...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker aldri med noen.

Anonymkode: d84ed...44a

Det høres veldig trist og leit ut. Savner du noen å snakke med da? Vet fastlegen/hjelpeapparatet om situasjonen din? Hvis du ønsker det så kan du kanskje få noe hjelp på veien? Kanskje kommunen du bor i kan hjelpe deg ut i noen aktiviteter hvor du kan treffe andre? 

Her jeg bor er det veldig gode tilbud til folk som faller litt utenfor, f.eks utenfor arbeidslivet som jeg har gjort. Det finnes ulike aktivitetsgrupper en kan melde sin interesse for som verksted, tur, friluftsliv, svømming, yoga, for å nevne noe. På nett finnes det ulike grupper du kan melde deg inn i basert på dine interesser, men det vet du sikkert allerede. Det jeg prøver å si er at det finnes muligheter og arenaer hvor du kan treffe andre.

Og for å svare på spørsmålene dine i hovedinnlegget kan jeg si at jeg utenom familien er på hils med naboene og slår av en prat hvis vi møter hverandre ute. Jeg har en god venninne som jeg prater jevnlig med, og jeg er vennlig og hyggelig med ukjente folk jeg møter ute og kan si noen ord hvis det faller seg naturlig. Så er det jo mine "kolleger" på den lille jobben jeg har da. Men mest av alt er det familien jeg prater med. 

Ønsker deg alt godt og jeg håper du vil få det bedre etterhvert. 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og unnskyld til Glitter for at jeg lurte på om du og ab 44a var deg begge to. Det tror jeg ikke lenger. Mistanken varte bare noen sekunder, men måtte jo selvfølgelig skrive det før jeg fikk tenkt meg om. Beklager det.

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen - hvis denne tråden var skrevet av en som ikke skrev de hundrevis av trådene om hvor synd det er på seg selv, så beklager jeg. Men med det uttrykkelige forbeholdet. Jeg er nemlig fortsatt litt skeptisk.

Med det sagt - kanskje jeg var en mer harmonisk person da jeg brukte SSRI. Merker at jeg lettere kan bli irritert nå, spesielt i hektiske perioder. Det er ikke meningen at det skal gå ut over tilfeldige AnonymBrukere.. 

Eller kanskje jeg bare er en gammel grinebiter. Ikke umulig det heller 😊

Endret av ISW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, ISW skrev:

Eller kanskje jeg bare er en gammel grinebiter. Ikke umulig det heller 😊

Kan jeg aldri tenke meg, SSRI eller ikke :)

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

F.eks. naboer, kolleger, folk med felles hobbies, foreldre til barns venner, tilfeldige folk du møter, etc.?

Anonymkode: d84ed...44a

Nesten hver eneste dag. Mulige unntak er enkelte søn- og helligdager da jeg ikke snakker med noen andre enn familien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, ISW skrev:

Kan du kutte ut alle disse spørreundersøkelsene dine som kun har som formål å bevise at du er mer ensom enn andre? Vi har skjønt det nå! 

Er du høy på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, cathlin skrev:

Er du høy på noe?

Vet ikke om du prøver å være morsom eller ikke. Men om det er seriøst ment tror jeg heller du bør stille spørsmålet til deg selv. Leste jo for ikke så lenge siden at du mener at du har bedre peil på psykiatri enn psykiatere. 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om du prøver å være morsom eller ikke. Men om det er seriøst ment tror jeg heller du bør stille spørsmålet til deg selv. Leste jo for ikke så lenge siden at du mener at du har bedre peil på psykiatri enn psykiatere. 

Anonymkode: 47f3d...bfe

Og der fikk vi bekrefta at anonym 47f3d...bfe er ISW. 

Anonymkode: 0dc46...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der fikk vi bekrefta at anonym 47f3d...bfe er ISW. 

Anonymkode: 0dc46...714

Tror ikke han er typen til å spille dobbelt-roller i samme tråd gitt, og ikke er det lov heller. Så nei.  

Anonymkode: 47f3d...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der fikk vi bekrefta at anonym 47f3d...bfe er ISW. 

Anonymkode: 0dc46...714

På hvilken måte? 

Haha jeg må le litt. Denne tråden oser av lett paranoia/i overkant mistenksom. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...