Gå til innhold

Jeg gråter


Gjest tankefull

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Jeg gråter,jeg savner Nestor!!Jeg vil ha gutten min,nå!!Å,jeg skulle ønske jeg kunne få bare 5 min. med ham,se ham i levende live bare 5 min.....5min......

Jeg fikk ikke av varmen hans,den forsvant med ham da han døde i mitt liv,han var kald da han kom til meg..det er så urettferdig og jeg syns så synd på meg selv at både snørr og tårer renner;et nydelig syn...

Takk for at dere hørte på!

Fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liljekonvall

Kjære Tankefull. Jeg føler veldig med deg. Nøyaktig de samme tankene farer gjennom mitt hode. Dette er på ingen måte rettferdig.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maria

Kjære deg!!

Som jeg forstår hvor vondt du har det, jeg gråter med deg. Ingen er forunt denne smertene vi må leve med resten av livet. Klart vi savner babyene våre, og jeg tenker som deg- kunne jeg bare få han tilbake. Nå fikk vi ha gutten vår hos en uke selv om han lå i koma hele tiden. Vi fikk kjenne varmen og lukten av han og er glade for det, men tanken på alt vi ikke fikk oppleve med han gjør vondt.

Hadde du vært her nå skulle jeg holdt rundt deg, trøstet deg, det fortjener du.

Hadde det vært en "enkel" måte å forsone seg meg et barn for lite, men det finnes ei. Vi må igjennom det steg for steg- ta en dag av gangen.

Jeg tenker masse på deg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...