Gå til innhold

Vi har da vel ikke egne meninger hvis alt er tillært?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Og kan noen kalles onde hvis det er med dette de har vokst opp? Hvordan vet vi om det VI lærte og hvordan VI lever er riktig? Vi blir da vel egentlig hjernevasket gjennom hele barndommen. 
Så blir vi voksne og da skal vi begynne å lære på nytt igjen virker det som.. 

Fortsetter under...

Jeg har byttet ståsted flere ganger. Men har mer de samme meningene som i barndommen nå. Feks når familien satt rundt salongbordet og snakket om hvor dårlig vi likte innvandringen. Dette er lenge siden. Så ble jeg rødere, fikk sans for anarkisme, leste gateavisa og sånn. Men etter hvert har jeg altså blitt mer blå. Ikke sånn økonomisk men i saker som straffenivå, innvandringsnivå og slike ting. Jeg ble også oppdratt kristent, ikke sånn veldig. Men det var aftenbønn og komf og slikt. I mitt yngre voksenliv var jeg kristen også.

Nå er jeg langt i fra å tro på jesus.

Jeg kommer fra middelklassen, men endte opp som trygdet.

Anonymkode: 2e3e4...7ce

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...