Gå til innhold

Forteller du folk at du vanker her på forumet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.. redd fir å bli gjenkjent. Bruker både det her forum og kvinneguiden og der opprettet jeg en gang en tråd om en kollega jeg mistrives med. Jeg er veldig flink på å være litt for detaljert noen ganger, derfor  forteller jeg ingen om at jeg bruker slike forum..

Jeg ble ihvertfall gjenkjent av akkurat han. Merket det dagen etter da jeg kom på jobb og han virker sur på meg. 

Hvorfor skal du fortelle det til noen forresten? Jeg ser ihvertfall på slike forum som en frihet til å prate om ting som blir litt intimt å prate med bekjente om, og jeg vil ikke ødelegge det. Her er man anonym. Så anbefaler å ikke fortelle noen om det.

Anonymkode: 15184...9c8

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruker både det her forum og kvinneguiden og der opprettet jeg en gang en tråd om en kollega jeg mistrives med. (...)

Jeg ble ihvertfall gjenkjent av akkurat han. Merket det dagen etter da jeg kom på jobb og han virker sur på meg

Hvor sikker kan du være på det? Det er vel ikke så mange menn på KG? 

Hvis du ikke la ut veldig mange detaljer, tror jeg du tar feil. 

Anonymkode: e178b...db9

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor sikker kan du være på det? Det er vel ikke så mange menn på KG? 

Hvis du ikke la ut veldig mange detaljer, tror jeg du tar feil. 

Hvordan vet du det? Kan hende det er like mange menn som kvinner. De aller fleste er jo anonyme så det er umulig å vite. 

Har brukt kg i mange år og mitt inntrykk er at der er mest kvinner men ut så mange menn, antageligvis en tredjedel. 

Er jo mange tråder folk skriver alder og kjønn og da har det vist seg å være mange menn også. F.eks ×hvor høy er du og hva veier du× der er det jo mange menn som melder seg. Eller menn som lurer på ting om kona i forum om seksualitet osv. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Kan hende det er like mange menn som kvinner. De aller fleste er jo anonyme så det er umulig å vite. 

Jeg tror det er flere menn på KG enn hva kvinnene egentlig tror eller liker å tro, men rent generelt er det jo kvinner som er mest aktive på sosiale medier. I hvert fall i å delta aktivt selv. Jeg mistenker at menn gjerne leser, men sier ikke nødvendigvis så mye - så på nett som i virkeligheten når hanen blander seg i hønseflokken... ;) Eller er det hele en stereotyp oppfatning vi har av kvinner og menn?

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Kan hende det er like mange menn som kvinner.

Poenget mitt var at med et relativt lite antall mannlige lesere er det usannsynlig at en av dem skulle både kjenne igjen en negativ beskrivelse av seg selv og forstå at det var akkurat du som hadde skrevet den. Det kan være mange andre grunner til at han virket litt sur.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...