UtakknemligDiva Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg vil bare ha et fint utseende, holde meg ung til evig tid og bare sovne inn når jeg dør. Og så vil jeg liksom bare finne noe å tjene penger på, noe man kan finne på uten at utdannelse kreves, mens spesielt de som mobbet meg blir igjen på hjemstedet og gjør alt dritt arbeidet. Tenk å tjene penger på å drive med skuespill eller blogger eller lignende. Tjene penger på å bare være deg... fordi du fra naturens side er heldig. Eller være smart nok til å bli ingeniør, eller noe annet sånn greie.. Men så er det noen som må ta oppvasken etter deg når du spiser på restaurant. Må stresse og lage maten din. Må stelle de eldre og stelle de syke. Fordi realiteten er at vi blir gamle.... vi må hjelpes til å få gjort det virkelige tingene. Nemlig å spise og få gått på do. Det minst glamorøse av alt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/457561-jeg-vil-bare-ha-en-glamour-verden-og-klarer-ikke-akseptere-alt-det-vonde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.