AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 Jeg føler meg så tom og avsondret fra hele den virkelige verden og det gjør meg redd og forvirret. Hva kan det være og bør jeg gjøre med det? Anonymkode: 1979b...e67 0 Siter
kupton Skrevet 5. desember 2020 Skrevet 5. desember 2020 På grunnlag av en setning om noen symptomer verken kan eller vil jeg uttale meg om hva dette kan være. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 2 timer siden, kupton skrev: På grunnlag av en setning om noen symptomer verken kan eller vil jeg uttale meg om hva dette kan være. Jeg føler at verden er uekte og at det som er rundt meg skjer i en film. Jeg er med som observatør og alt glir bate forbi. Kjente ansikter føles fremmede og skremmende og jeg prøver så godt jeg kan å holde meg her i den virkelige verden. Alt virker helt surrealistisk og jeg føler at jeg kanskje ikke er et ekte menneske. Kanskje jeg har et oppdrag her på jorden å observere andre mennesker? Jeg er helt nummen og jeg føler at jeg er i en drøm som jeg ikke kan våkne av.og jeg merker at jeg har veldig dårlig hukommelse.Jeg sliter også med å greie de mest dagligdagse ting, men jeg føler meg ikke deprimert. Jeg er også veldig anspent og stiv i kroppen og jeg ser noen ganger en eller to signaler i luften.som føles som at de er små sendebud med en klar beskjed til meg. Hva er det som skjer med meg? Det er veldig ubehagelig. Anonymkode: 1979b...e67 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at verden er uekte og at det som er rundt meg skjer i en film. Jeg er med som observatør og alt glir bate forbi. Kjente ansikter føles fremmede og skremmende og jeg prøver så godt jeg kan å holde meg her i den virkelige verden. Alt virker helt surrealistisk og jeg føler at jeg kanskje ikke er et ekte menneske. Kanskje jeg har et oppdrag her på jorden å observere andre mennesker? Jeg er helt nummen og jeg føler at jeg er i en drøm som jeg ikke kan våkne av.og jeg merker at jeg har veldig dårlig hukommelse.Jeg sliter også med å greie de mest dagligdagse ting, men jeg føler meg ikke deprimert. Jeg er også veldig anspent og stiv i kroppen og jeg ser noen ganger en eller to signaler i luften.som føles som at de er små sendebud med en klar beskjed til meg. Hva er det som skjer med meg? Det er veldig ubehagelig. Anonymkode: 1979b...e67 Les om depersonalisering og derealisasjon, kanskje du kjenner deg igjen Anonymkode: d4ed2...36a 0 Siter
Gjest Naana47 Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at verden er uekte og at det som er rundt meg skjer i en film. Jeg er med som observatør og alt glir bate forbi. Kjente ansikter føles fremmede og skremmende og jeg prøver så godt jeg kan å holde meg her i den virkelige verden. Alt virker helt surrealistisk og jeg føler at jeg kanskje ikke er et ekte menneske. Kanskje jeg har et oppdrag her på jorden å observere andre mennesker? Jeg er helt nummen og jeg føler at jeg er i en drøm som jeg ikke kan våkne av.og jeg merker at jeg har veldig dårlig hukommelse.Jeg sliter også med å greie de mest dagligdagse ting, men jeg føler meg ikke deprimert. Jeg er også veldig anspent og stiv i kroppen og jeg ser noen ganger en eller to signaler i luften.som føles som at de er små sendebud med en klar beskjed til meg. Hva er det som skjer med meg? Det er veldig ubehagelig. Anonymkode: 1979b...e67 Vet ingenting om hva som skjer med deg, men det jeg har uthevet var noe av det som skjedde med meg for litt over et år siden, og det var psykotiske symptomer/psykose. Håper du finner ut av det! Det beste er å fortelle om dette til behandler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 4 timer siden, Naana47 skrev: Vet ingenting om hva som skjer med deg, men det jeg har uthevet var noe av det som skjedde med meg for litt over et år siden, og det var psykotiske symptomer/psykose. Håper du finner ut av det! Det beste er å fortelle om dette til behandler. Det er kanskje det samme som psykose? Jeg snakker med behandleren min i morgen. Anonymkode: 1979b...e67 0 Siter
kupton Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 Dette er meget sannsynlig symptomer på en psykoselidelse. Ja, snakk med behandleren din om dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 2 timer siden, kupton skrev: Dette er meget sannsynlig symptomer på en psykoselidelse. Ja, snakk med behandleren din om dette. Takk Kupton. Jeg er ikke like preget absolutt hele dagen, men jeg føler at symptomene kan variere noe. Er det vanlig ved psykose? Anonymkode: 1979b...e67 0 Siter
kupton Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg føler at symptomene kan variere noe. Er det vanlig ved psykose? Det er vanlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 1 minutt siden, kupton skrev: Det er vanlig. Da må det være det. Jeg trodde ikke at noen med psykoselidelse selv var klar over symptomene? Anonymkode: 1979b...e67 0 Siter
kupton Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde ikke at noen med psykoselidelse selv var klar over symptomene? Jo, de fleste er faktisk det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 Skrevet 6. desember 2020 2 timer siden, kupton skrev: Jo, de fleste er faktisk det. Det var overraskende. Burde jeg be om innleggelse for å bli frisk eller blir det behandlet poliklinisk eller hjemme? Anonymkode: 1979b...e67 0 Siter
kupton Skrevet 7. desember 2020 Skrevet 7. desember 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg be om innleggelse for å bli frisk eller blir det behandlet poliklinisk eller hjemme? Det er blant de temaene du skal diskutere med behandleren din. Så finner dere den beste løsningen sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.