Gå til innhold

Hva er dette Kupton?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, kupton skrev:

På grunnlag av en setning om noen symptomer verken kan eller vil jeg uttale meg om hva dette kan være.

Jeg føler at verden er uekte og at det som er rundt meg skjer i en film. Jeg er med som observatør og alt glir bate forbi. Kjente ansikter føles fremmede og skremmende og jeg prøver så godt jeg kan å holde meg her i den virkelige verden. Alt virker helt surrealistisk og jeg føler at jeg kanskje ikke er et ekte menneske. Kanskje jeg har et oppdrag her på jorden å observere andre mennesker? Jeg er helt nummen og  jeg føler at jeg er i en drøm som jeg ikke kan våkne av.og jeg merker at jeg har veldig dårlig hukommelse.Jeg sliter også med å greie de mest dagligdagse ting, men jeg føler meg ikke deprimert. Jeg er også veldig anspent og stiv i kroppen og jeg ser noen ganger en eller to signaler i luften.som føles som at de er små sendebud med en klar beskjed til meg. Hva er det som skjer med meg? Det er veldig ubehagelig.

Anonymkode: 1979b...e67

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458255-hva-er-dette-kupton/#findComment-4012717
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at verden er uekte og at det som er rundt meg skjer i en film. Jeg er med som observatør og alt glir bate forbi. Kjente ansikter føles fremmede og skremmende og jeg prøver så godt jeg kan å holde meg her i den virkelige verden. Alt virker helt surrealistisk og jeg føler at jeg kanskje ikke er et ekte menneske. Kanskje jeg har et oppdrag her på jorden å observere andre mennesker? Jeg er helt nummen og  jeg føler at jeg er i en drøm som jeg ikke kan våkne av.og jeg merker at jeg har veldig dårlig hukommelse.Jeg sliter også med å greie de mest dagligdagse ting, men jeg føler meg ikke deprimert. Jeg er også veldig anspent og stiv i kroppen og jeg ser noen ganger en eller to signaler i luften.som føles som at de er små sendebud med en klar beskjed til meg. Hva er det som skjer med meg? Det er veldig ubehagelig.

Les om depersonalisering og derealisasjon, kanskje du kjenner deg igjen

Anonymkode: d4ed2...36a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458255-hva-er-dette-kupton/#findComment-4012719
Del på andre sider

Gjest Naana47
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ingenting om hva som skjer med deg, men det jeg har uthevet var noe av det som skjedde med meg for litt over et år siden, og det var psykotiske symptomer/psykose. 

Håper du finner ut av det! Det beste er å fortelle om dette til behandler. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458255-hva-er-dette-kupton/#findComment-4012778
Del på andre sider

4 timer siden, Naana47 skrev:

Vet ingenting om hva som skjer med deg, men det jeg har uthevet var noe av det som skjedde med meg for litt over et år siden, og det var psykotiske symptomer/psykose. 

Håper du finner ut av det! Det beste er å fortelle om dette til behandler. 

Det er kanskje det samme som psykose? Jeg snakker med behandleren min i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458255-hva-er-dette-kupton/#findComment-4012847
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, kupton skrev:

Dette er meget sannsynlig symptomer på en psykoselidelse. Ja, snakk med behandleren din om dette.

Takk Kupton. Jeg er ikke like preget absolutt hele dagen, men jeg føler at symptomene kan variere noe. Er det vanlig ved psykose?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458255-hva-er-dette-kupton/#findComment-4012861
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...