Gå til innhold

Perioder med veldig blandede følelser. Fler?

Anbefalte innlegg

Heldigvis er det ikke alltid som dette. Noen få perioder i året, kanskje. Fler som har opplevd dette her inne?

Det å på en og samme tid føle seg redd og truet, ha angst, være lei seg, gråte, men samtidig fryktelig lykkelig, kåt (ikke nødvendigvis i hodet, men f.eks å føle klitoris pulsere sterkt), aggressiv, ville bite noen eller banke noen, være fryktelig irritert på folk (f.eks på butikken) fordi de ikke skjønner hvor de skal gå, eller liknende, og å føle seg underlegen men overlegen og smartere enn alle samtidig. 

Dette kan være helt samtidig, eller veksle mellom flere av disse i løpet av samme dag/natt/dager. 

Liker det ikke.

Anonymkode: 776f3...497

Fortsetter under...

Ja, jeg har også slike perioder. Kjenner meg veldig igjen. I slike perioder opplever jeg også å være veldig kåt, men ikke nødvendigvis i hodet. Jeg trodde ikke at det var noe som var vanlig å oppleve, så det var egentlig betryggende å lese dette. Jeg har bipolar lidelse, og jeg har gått ut ifra at det har hatt noe med det å gjøre. 

Anonymkode: c2916...449

Ja, jeg har bipolar 1. Synes det snakkes mye om "rene" oppturer og nedturer, men det virker som om en del annet kluss også følger med sykdommen 🙂Fint å lese om at flere opplever det samme, selv om jeg selvfølgelig ikke unner dere det ubehaget💙 Skulle gjerne hatt en støttegruppe for bipolare, det vi kan snake om ulike erfaringer😉😉😉

Gjest Naana47
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har bipolar 1. Synes det snakkes mye om "rene" oppturer og nedturer, men det virker som om en del annet kluss også følger med sykdommen 🙂Fint å lese om at flere opplever det samme, selv om jeg selvfølgelig ikke unner dere det ubehaget💙 Skulle gjerne hatt en støttegruppe for bipolare, det vi kan snake om ulike erfaringer😉😉😉

Ja, en støttegruppe hvor vi bipolare (jeg har også bp1) kan snakke om ulike erfaringer, utveksle råd og støtte hverandre hadde vært noe. Kunne nesten ønske at det ble laget et eget forum her inne, for jeg har inntrykk av at vi er en del med bipolar her. 

Jeg sa i forrige innlegg at jeg ikke hadde hatt akkurat de symptomene du beskriver. Leste dem på nytt nå, og ser faktisk at jeg kan signere på det meste. Det var vel dette med å bite og banke opp folk jeg ikke helt kjente meg igjen i. Og det med kåtskapen, for det sitter mye i hodet også hos meg. Klarer mange ganger ikke å tenke på annet, men det er kanskje mer i oppstemte faser når jeg tenker meg om. 🤣

Endret av Naana47

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...