Gå til innhold

Hva skjer i hodet nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke noe fasitsvar, men jeg må si at jeg ikke helt forstår psykiateren din. Jeg opplever at denne høye dosen av medisiner du får gir mye bivirkninger og igjen fører til at du slutter med medisiner fordi du blir flat følelsesmessig og livet blir kjedelig.

Jeg gjentar det jeg har sagt hundre ganger før, det trenger kanskje ikke å være et behandlingsmål at 100% av symptomene dine forsvinner. For meg ville det vært viktigere at du fikk en behandling som fjernet de verste symptomene men likevel lot deg føle litt. Så kunne du brukt denne dosen resten av livet. 

Jeg er overbevist om at denne av og på-medisineringen med vekselvis høye doser og null medisin skader deg. Hvis jeg var deg, ville jeg spurt psykiateren din om hvorfor det er slik. Det er neppe realistisk at du tar høye doser AP resten av livet og jeg skjønner ikke hvorfor psykiateren din ønsker det når han ser hvordan reaksjonen din på det er.. 

12 minutter siden, ISW skrev:

Jeg har ikke noe fasitsvar, men jeg må si at jeg ikke helt forstår psykiateren din. Jeg opplever at denne høye dosen av medisiner du får gir mye bivirkninger og igjen fører til at du slutter med medisiner fordi du blir flat følelsesmessig og livet blir kjedelig.

Jeg gjentar det jeg har sagt hundre ganger før, det trenger kanskje ikke å være et behandlingsmål at 100% av symptomene dine forsvinner. For meg ville det vært viktigere at du fikk en behandling som fjernet de verste symptomene men likevel lot deg føle litt. Så kunne du brukt denne dosen resten av livet. 

Jeg er overbevist om at denne av og på-medisineringen med vekselvis høye doser og null medisin skader deg. Hvis jeg var deg, ville jeg spurt psykiateren din om hvorfor det er slik. Det er neppe realistisk at du tar høye doser AP resten av livet og jeg skjønner ikke hvorfor psykiateren din ønsker det når han ser hvordan reaksjonen din på det er.. 

Ok. Takk for forklaringen og jeg er enig i det, kunne jo tatt 37 mg siden jeg ble bedre av det. Men det er jo opp til meg, kan skrive i morgen at jeg vil ha på 37 mg igjen. Da klarte jeg jo å lese, det virker som fantasien forsvinner på 74 mg. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. 

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Takk for forklaringen og jeg er enig i det, kunne jo tatt 37 mg siden jeg ble bedre av det. Men det er jo opp til meg, kan skrive i morgen at jeg vil ha på 37 mg igjen. Da klarte jeg jo å lese, det virker som fantasien forsvinner på 74 mg. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. 

Som vanlig kan jeg ikke uttale meg om doser, men hvis jeg var deg hadde jeg heller brukt en behandling hvor du kan leve med bivirkningene og ikke sluttet på den 😊

2 minutter siden, ISW skrev:

Som vanlig kan jeg ikke uttale meg om doser, men hvis jeg var deg hadde jeg heller brukt en behandling hvor du kan leve med bivirkningene og ikke sluttet på den 😊

Ok. Har skrevet til sykepleieren jeg nå :) 

Og sykepleieren hadde med seg en legestudent i dag, da jeg snakket om råd om medisinering sa sykepleieren "Stjernestøv har mange behandlere hun, både oss og de på dol". Så dere er mine behandlere hehe :D Psykiateren ville jeg skulle ta 74 mg tydeligvis. 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Og sykepleieren hadde med seg en legestudent i dag, da jeg snakket om råd om medisinering sa sykepleieren "Stjernestøv har mange behandlere hun, både oss og de på dol". Så dere er mine behandlere hehe :D Psykiateren ville jeg skulle ta 74 mg tydeligvis. 

Syntes du skulle høre på psykiateren, og slutte å sjonglere med doser.

Anonymkode: c48c0...742

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du skulle høre på psykiateren, og slutte å sjonglere med doser.

Anonymkode: c48c0...742

Han ville jeg skulle ta 74 mg men det var frivillig, så da kan jeg jo bare ta 37 mg. Men føler meg jo litt uskikkelig som ikke gjør som han råder meg til. 

7 minutter siden, Ekstra skrev:

Jeg tar ikke medisiner, men det varierer veldig hvor mye leselyst jeg har, og det hender rett som det er at jeg surrer også.

Ok. Har lest på Margit Sandemo bøker i hele år og det har vært så spennende og koselig :) Plutselig på 74 mg mistet jeg interessen, det var jo litt rart. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...