Gå til innhold

quetiapin, nedtrapping

Anbefalte innlegg

Først: Dosen får jeg styre selv, etter behov (for søvn). Har også lov å prøve meg fram når det gjelder vanlig tabl. og depottabl. Har erfart at vanlig tabl. ikke virker veldig bra mot tidlig oppvåkning.

Nå sover jeg bra, med unntak siste uke da jeg tok 37,5 mg. Imovane fordi jeg ikke fikk sove og en annen kveld da jeg regna med å sovne sent og det var spes. viktig med nok søvn pga noe som ikke kommer til å skje igjen. 

Det er tid for å trappe ned litt. Nå sitter jeg ned dosetten og lurer: Skal jeg gå ned på depottabl. eller vanlig tabl.?

Den kan jo også virke stabiliserende ved bp. Kanskje det er det jeg skal tenke på når jeg nå skal velge. Noen regel på hva som vanligvis virker best i den hensikt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458303-quetiapin-nedtrapping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...