Gå til innhold

Hørte du på tv 2 nyhetene i går?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var konspirasjonsteorier om at corona vaksinen er micro chipet? Er de syke da? Det var rart, jeg sa akkurat det samme til sykepleieren i går. Men han trodde ikke på det. Og at det er camera i butikker for å overvåke oss? 

For å oppdage folk som nasker 

Akkurat nå, Marye skrev:

For å oppdage folk som nasker 

Jeg leste det var for å se om vi spritet hendene, men jeg vet ikke altså. Har sett etter camera der med spriten men har ikke sett noe.- Nå mer enn noensinne handler alt om kontroll? Men jeg tror corona eksisterer da, jeg er redd det jeg. Myndighetene kunne vært enda strengere for min del. 

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var konspirasjonsteorier om at corona vaksinen er micro chipet?

Ble ikke det sagt om svineinfluensavaksinen også? Hvis det var sant, burde det vel skjedd store ting i løpet av de årene som har gått?

Jeg synes de burde finne på noe nytt. Microchippede vaksiner er veldig 2009.

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og at det er camera i butikker for å overvåke oss? 

Ikke bare kameraer - det er detektiver i enkelte butikker også. Riktignok for å unngå tyverier, og de er ikke der på heltid. 

I Norge skal det stå oppslag hvis det er kameraovervåkning. Har du sett britisk krim av nyere dato? I England er det kameraer nesten overalt, de snakker om å få ITV-opptakene hele tiden. Men slike tiltak er mot forbrytere, ikke mot lovlydige borgere. 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg vet ikke hva som er rett, man må jo bestemme seg for hva man vil tro på har jeg hørt. 

Det er alltid en fordel å forholde seg til den virkelig verden.

Anonymkode: bb8d8...428

Annonse

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det var konspirasjonsteorier om at corona vaksinen er micro chipet? Er de syke da? Det var rart, jeg sa akkurat det samme til sykepleieren i går. Men han trodde ikke på det. Og at det er camera i butikker for å overvåke oss? 

Kamera i butikker har det da vært veldig lenge. Har ingen ting med å "overvåke" om folk spriter seg. Hvor får du disse fikse idéene fra?

1 minutt siden, laban skrev:

Ble ikke det sagt om svineinfluensavaksinen også? Hvis det var sant, burde det vel skjedd store ting i løpet av de årene som har gått?

Jeg synes de burde finne på noe nytt. Microchippede vaksiner er veldig 2009.

Ikke bare kameraer - det er detektiver i enkelte butikker også. Riktignok for å unngå tyverier, og de er ikke der på heltid. 

I Norge skal det stå oppslag hvis det er kameraovervåkning. Har du sett britisk krim av nyere dato? I England er det kameraer nesten overalt, de snakker om å få ITV-opptakene hele tiden. Men slike tiltak er mot forbrytere, ikke mot lovlydige borgere. 

All vaksine er micro chipet står det, det er for å holde kontroll over befolkningen. Og hvem følger flokken med sauer? De fleste er en flokk med sauser. 

OK. 

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

All vaksine er micro chipet står det, det er for å holde kontroll over befolkningen. Og hvem følger flokken med sauer? De fleste er en flokk med sauser. 

OK. 

Sauene er de som sluker konspirasjonsteorier rått.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kamera i butikker har det da vært veldig lenge. Har ingen ting med å "overvåke" om folk spriter seg. Hvor får du disse fikse idéene fra?

Jeg leste det på FB. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sauene er de som sluker konspirasjonsteorier rått.

Jeg er redd denne virkeligheten, hva om virkelig saueflokken og vitenskapen tar feil? Da har vi en helt annen virkelighet å forholde oss til. Og aliens finnes jo. 

Sykepleieren sa jeg hadde schizoaffektiv pga at jeg fungerer så dårlig og har mye angst, ikke for det jeg trodde på. Men jeg skal klare å gå turer til neste år, da jeg sa det i dag til sykepleieren fra psykisk helse sa hun "Du må huske på å ikke gape over for mye, begynne å gå til butikken". Det er rett nedi her så hun har ikke tro på meg. Vil bare ha et bedre liv. 

Annonse

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg vet ikke jeg, bare har opplevd så mye åndelig i livet mitt. Da er det vel ikke rart at jeg tror på det? Det er jo fakta faen for meg. 

For all del, tro hva du vil, men det er veldig merkelig at du sluker de merkeligste ting rått, men nekter å tro på sannheten. Du sier du ikke var inaktiv før, det har du sagt i mange år... 

Hvorfor skal du vente med å ta tak i kostholdet ditt igjen og begynne å gå turer til over nyttår? Hva er i veien med å begynne nå? 

46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er redd denne virkeligheten, hva om virkelig saueflokken og vitenskapen tar feil? Da har vi en helt annen virkelighet å forholde oss til. Og aliens finnes jo. 

Har du kuttet ned på dosen nå. Det er  veldig åpenbart.

1 minutt siden, Lillemus skrev:

For all del, tro hva du vil, men det er veldig merkelig at du sluker de merkeligste ting rått, men nekter å tro på sannheten. Du sier du ikke var inaktiv før, det har du sagt i mange år... 

Hvorfor skal du vente med å ta tak i kostholdet ditt igjen og begynne å gå turer til over nyttår? Hva er i veien med å begynne nå? 

Det var etter 2014 da jeg var innlagt siste gang jeg ble så inaktiv, kanskje de ga meg noe der som gjør det? Fikk risperdal. Men gud vet hva de har gitt meg. Så fact kjenner meg bare som inaktiv og forventer ingenting av meg, var da de kom inni bildet. 

Klarer ikke begynne nå, det er jo snaert jul og alt. "Kos deg nå" sa sykepleieren i dag da vi gikk tur. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...