Gå til innhold

Har jeg taktile hallusinasjoner pga for svak tro?

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Naana47 skrev:

Jeg tror heller ikke på bibelen slik mange fanatiske kristne gjør. Men jeg tror som deg at det finnes en kilde, et "alle tings opphav". Om det er Gud eller noe annet er det jo ingen som kan vite. Men jeg kaller denne kilden gjerne for Gud, andre kaller den andre ting eller ingenting i det hele tatt fordi de ikke tror på sånt.  

Det religiøse kan for noen med spesiell type sykdom skape vanskeligheter, meg selv inkludert. Jeg føler at jeg i det vanlige har en nøktern tro og et åpent sinn, men når sykdom slår inn kan psyken min dessverre dra dette veldig langt. Poenget mitt med å blande meg inn i tråden var for å si at man ikke bør blande religion inn i sykdom. Men må vel moderere og si at det gjelder de friske, for det finnes de som tror gud eller djevel er skyld i sykdommer selv om de går for å være friske. Jeg har ingen problemer med å forstå at noen tror sånt når de er syke. 

Ja jeg og tror det er en kilde/Gud alt stammer fra. Kan ikke unngå å blande åndelige ting i mitt liv, men religiøs er jeg ikke. 

Endret av stjernestøv

Fortsetter under...

19 timer siden, Marye skrev:

jeg fikk jo beskjed om å kjøpe en bibel av en hjelper fra den andre siden som satt i senga mi for to år siden 

1 minutt siden, Marye skrev:

Hvorfor fikk jeg beskjed om å kjøpe bibelen da????

Jeg tror ikke det er så lurt å la noen fra "den andre siden" styre innkjøpene. Tenk på det som reklame og vurder behovet selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...