AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 Skrevet 14. desember 2020 Bipolar II. Bruker lamictal og nå zoloft mot depressive episode. Brukt zoloft ca. 4 uker. 50 mg. Zoloft har hjulpet på humøret, ingen tvil, og jeg er glad for det. Men slappheten, trettheten og nå også en form for apati er der fortsatt. Noe av det skyldes sikkert depresjonen, men føler også et zoloft gir en viss likegladhet. F.eks. sluntrer jeg mye unna på jobb, gidder ikke gjøre husarbeid, og i samtaler med folk sier jeg lite, rett og slett fordi jeg ikke gidder. Det eneste jeg egentlig har lyst til er å sove eller ligge på sofaen og surfe eller se tv. Alt annet virker som et ork. Samtidig er humøret nå rimelig greit i forhold til hvordan det var. Går det an å ta noe i tillegg til Zoloft og lamictal som Wellbutrin? Har ikke så veldig lyst å slutte på Zoloft heller siden det virker på humøret. Anonymkode: 4542c...5d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 Skrevet 14. desember 2020 Jeg har også bipolar 2, og hadde det likt da jeg gikk på 50mg zoloft sammen med lamictal. Det ble etter hvert plagsomt nok at jeg sluttet. Anonymkode: 4af74...f72 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.