Gå til innhold

Zoloft og apati

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bipolar II. Bruker lamictal og nå zoloft mot depressive episode. Brukt zoloft ca. 4 uker. 50 mg.

Zoloft har hjulpet på humøret, ingen tvil, og jeg er glad for det. Men slappheten, trettheten og nå også en form for apati er der fortsatt. Noe av det skyldes sikkert depresjonen, men føler også et zoloft gir en viss likegladhet. F.eks. sluntrer jeg mye unna på jobb, gidder ikke gjøre husarbeid, og i samtaler med folk sier jeg lite, rett og slett fordi jeg ikke gidder.

Det eneste jeg egentlig har lyst til er å sove eller ligge på sofaen og surfe eller se tv. Alt annet virker som et ork. Samtidig er humøret nå rimelig greit i forhold til hvordan det var.

Går det an å ta noe i tillegg til Zoloft og lamictal som Wellbutrin? Har ikke så veldig lyst å slutte på Zoloft heller siden det virker på humøret.

Anonymkode: 4542c...5d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også bipolar 2, og hadde det likt da jeg gikk på 50mg zoloft sammen med lamictal. Det ble etter hvert plagsomt nok at jeg sluttet. 

Anonymkode: 4af74...f72

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...