Gå til innhold

Har du personlig hatt noe med politiet å gjøre?

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette var et spørsmål til psykisk syke. Forsto du ikke det? 

Anonymkode: 10d14...80f

Hvor fremgikk det? Jeg kan ikke se det står noe sted, utover at det er lagt på psykiatri, hvor det ikke er begrensninger på hvem som kan svare og skrive, så vidt jeg vet.

Har selv bare vært i kontakt med politiet i forbindelse med anmeldelser av tyveri (for å få igjen på forsikring) og i promilletester. Heldigvis aldri tatt for å kjøre med promille, og må nok medgi jeg har vært litt heldig også.

Fortsetter under...

1 time siden, Ekstra skrev:

Hvor fremgikk det? Jeg kan ikke se det står noe sted, utover at det er lagt på psykiatri, hvor det ikke er begrensninger på hvem som kan svare og skrive, så vidt jeg vet.

Har selv bare vært i kontakt med politiet i forbindelse med anmeldelser av tyveri (for å få igjen på forsikring) og i promilletester. Heldigvis aldri tatt for å kjøre med promille, og må nok medgi jeg har vært litt heldig også.

Det er vel ikke interessant å vite hvor mye psykisk friske folk har kontakt med politiet, det som er interessant er hvor de alvorlig psykisk syke har hatt med de å gjøre. 

Politiet var hjemme hos oss flere ganger da jeg vokste opp pga husbråk. Så ble jeg alkoholforgiftet en gang i voksen alder - det ble etterforsket som voldtekt fordi jeg bl a var uten klær nedentil og hadde fysiske skader i tillegg til at noen hadde sett meg gå sammen med en ukjent mann. Jeg har også en fartsbot, og jeg bar voldsalarm en periode. I tilllegg har jeg pass, og jeg har blitt stoppet i promillekontroll. 

Anonymkode: 3f8c9...ea4

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke interessant å vite hvor mye psykisk friske folk har kontakt med politiet, det som er interessant er hvor de alvorlig psykisk syke har hatt med de å gjøre. 

Da skriver du det i spørsmålet neste gang 😉

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neivel? Kanskje ikke for deg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...