Gå til innhold

Hvordan vet jeg om jeg blir ruset eller om medisinen virker?

Anbefalte innlegg

Har ADD og har slitt med energi i hodet i alle år. Energi i kropp har ikke vært noe stort problem, men har blitt fort sliten i hodet. Har gått på Aduvanz nå i snart 6 mnd og dosen er økt til 70mg. 30 sluttet å virke mens det her virker mer stabilt. Greia er at jeg føler det letter i hodet, jeg er mer våken, men det er viktig for meg å ha noe å fokusere på så jeg ikke blir gående uten mål og mening for da kan jeg få angst. Jeg prater mer, men må passe så andre slipper til. 
Har vært «hun stille» hele tiden. Jeg løper ikke rundt med vidåpne øyne og snakker med alle altså. Jeg står opp 7-9 og sovner når jeg legger meg. Jeg får faktisk sove, det fikk jeg ikke før medisin fordi jeg lå med en hjerne på høygir som ikke hadde innsett at det er på tide å sove. Men er jeg egentlig rusa?

Anonymkode: b4cb6...557

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt du kjenner uten om det vanlige når du tar den medisinen er rus. 

Anonymkode: 4105e...916

Men det kan vel oppfattes som rus når man endelig føler man virker? Så en adhd person som endelig kan sitte stille og lese er rusa? Er det bedre å bare gå rundt og være konstant sint? 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det kan vel oppfattes som rus når man endelig føler man virker? Så en adhd person som endelig kan sitte stille og lese er rusa? Er det bedre å bare gå rundt og være konstant sint? 

Ja det er ruset og fungerer bedre på grunn av det. Er det så ille da?

Anonymkode: 4105e...916

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...