Gå til innhold

Vil så mye, akkurat nå, bare ikke det jeg må.

Anbefalte innlegg

Bare helt plutselig, og bare en kort periode av dagen, popper det opp idiotiske hypomane ideer som dels blir til handling. Eller det er i hm de pleier å komme, men en hypomani varer jo lenger enn en en time her og en time der.

Men nå, nå har jeg så lyst å bare skrive etelleranna. Og i alle fall ikke sove, men morgendagen, barna og jobben  trenger at jeg sover.  En halv Imovane. Kanskje jeg burde ta en hel. 

Jada. Jeg vet at første skritt heller bør være å legge telefonen på nattbordet og hodet på puta.

God natt, men hodet er så våkent. Eller.., hodet er er så våkent, men god natt!

Fortsetter under...

Fikk du sove?

Nå er jo jeg langt fra sakkyndig (skrives det sånn?), men jeg synes det virker som du er hypoman. Eller kanskje som du sier blandet episode. Du tenker i hvert fall svært mye fram og tilbake på dette og det må jo være slitsomt bare det. 

Endret av Glitter
6 timer siden, Glitter skrev:

Fikk du sove?

Nå er jo jeg langt fra sakkyndig (skrives det sånn?), men jeg synes det virker som du er hypoman. Eller kanskje som du sier blandet episode. Du tenker i hvert fall svært mye fram og tilbake på dette og det må jo være slitsomt bare det. 

Ja, det skrives sakkyndig. Jeg vet ikke. Det er noen tegn, men jeg er rolig. Nei, blanda episode er det ikke nå.  Da må jeg ha uttrykt meg feil. Mener å ha hatt det tidligere.

8 timer siden, Naana47 skrev:

Det lurer jeg også på, om du fikk sove? Synes også at du virker hypoman nå. 

Ja, tok den andre halvparten av Imovane. Så fikk mellom 4 og 5 timer. Trøtt hvis jeg sitter.

I morgen på TMS skal jeg for sikkerhets skyld si at en liten oppsving etter depresjon er mitt unormale (for det er vel vanligere omvendt) vanlige mønster. Det har ikke noe ned TMS å gjøre. Og det er helt sant.  At de ikke må tru det så jeg ikke får den behandlinga mot neste depresjon, hvis jeg nå skulle ende opp slik som sist, da jeg babla litt og oppførte meg litt merkelig.  

Ja, en del av meg ønsker å fortsette i dette sporet. En annen vil være fornuftig, gjøre det nie sier meg behandler ville sagt. Så hvorfor gjør jeg det ikke bare?? Like ambivalent som i depresjonen. Bare at da gjaldt det også små detaljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...