Gå til innhold

Snakk om å være dust!

Anbefalte innlegg

Fra mandag til fredag forrige uke tok jeg ikke kveldsdosen min. Jeg tenkte at det umulig kunne være så farlig. Jeg gadd ikke rett og slett. Det er på kvelden jeg tar den høyeste dosen med ap, men det overså jeg glatt. På torsdag begynte det virkelig å knirke oppi knollen. Jeg begynte å få tankekjør og følte at jeg ikke hadde kontakt med meg selv. Jeg var skikkelig i ubalanse. På fredagen kom angsten. Jeg tenkte at nå er jula ødelagt. Det er ingenting jeg får gjort. Så sent fredag kveld la kålhue to og to sammen og jeg var kjapp med å ta kveldsdosen. Nå er det mandag og jeg er fin igjen. Konklusjon: Ikke eksperimenter med den dosen du er satt på! Det er en grunn til at du er blitt satt på akkurat den dosen. Kan ikke fatte at jeg var så dum! 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458465-snakk-om-%C3%A5-v%C3%A6re-dust/
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Gondor skrev:

Fra mandag til fredag forrige uke tok jeg ikke kveldsdosen min. Jeg tenkte at det umulig kunne være så farlig. Jeg gadd ikke rett og slett. Det er på kvelden jeg tar den høyeste dosen med ap, men det overså jeg glatt. På torsdag begynte det virkelig å knirke oppi knollen. Jeg begynte å få tankekjør og følte at jeg ikke hadde kontakt med meg selv. Jeg var skikkelig i ubalanse. På fredagen kom angsten. Jeg tenkte at nå er jula ødelagt. Det er ingenting jeg får gjort. Så sent fredag kveld la kålhue to og to sammen og jeg var kjapp med å ta kveldsdosen. Nå er det mandag og jeg er fin igjen. Konklusjon: Ikke eksperimenter med den dosen du er satt på! Det er en grunn til at du er blitt satt på akkurat den dosen. Kan ikke fatte at jeg var så dum! 

Skulle gjerne tatt medisinene mine jeg, men det kan jeg ikke pga urin uhell om nettene. 

Akkurat nå, Gondor skrev:

Uff da. Det er slett ikke greit. Kan ikke psykiateren finne en annen medisin til deg? 

Kanskje, men ikke nå rett før jul sikkert. Må nok bare holde ut med mine "plager" en stund til. Kan ikke huske om dette skjedde på solian, det tror jeg ikke. Den virket jo på meg. 

1 time siden, Gondor skrev:

Hvilken diagnose har du? 

Anonymkode: 27ef8...e31

37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kanskje, men ikke nå rett før jul sikkert. Må nok bare holde ut med mine "plager" en stund til. Kan ikke huske om dette skjedde på solian, det tror jeg ikke. Den virket jo på meg. 

Hvis du hadde skrevet den dagboken så hadde du visst at du i august 2019 fortalte her inne at den fungerte på deg, men at du ble sulten av den og gikk opp i vekt + at du hadde så stor dose at du fikk restless legs av den. Bare google Stjernestøv solian så ser du.

Annonse

27 minutter siden, Lillemus skrev:

Hvis du hadde skrevet den dagboken så hadde du visst at du i august 2019 fortalte her inne at den fungerte på deg, men at du ble sulten av den og gikk opp i vekt + at du hadde så stor dose at du fikk restless legs av den. Bare google Stjernestøv solian så ser du.

Ok takk. Det skal jeg gjøre. Kan vel ikke ta medisiner jeg da.

1 time siden, Lillemus skrev:

Husker du dette???????

Anonymkode: c18e6...908

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...