Gå til innhold

utestengt av livestreamen til Levi Jensen youtube pga for gammel?

Anbefalte innlegg

for hver google konto (har seks kontoer) jeg er på livestreamen til Levi Jensen for å høre på han og for å chatte litt hyggelig, blir jeg blokkert av Levi. jeg skriver kun høffelig som "jeg er 35 år men lærer mye nytt om bibelen ved å høre på Levi". så begynner noen å kalle meg kjerring og teit og at jeg ikke bør fortelle ting de ikke har spurt meg om for det er irriterende å høre om hva jeg gjør på. og en sa at videoene mine er fæle og at han spydde av det stygge trynet mitt og at jeg plis må slette dem fordi jeg er så stygg og at sånne 35 åringer og eldre ikke hører hjemme på youtube og at jeg heller må holde meg til faceboik eller å sitte i sofaen å se på tv fordi det er barn i livestreamen. når jeg sier "pliiis slutt å mobb meg" så svarer han "skjerp deg, du er 35 år, slutt å grine over internett". er det grining å be om å slutte å bli mobbet, og er det ikke han som bør skjerpe seg som mobber meg, selvom jeg er eldre?? og på facebook er det en mann som sier at jeg er gammeldags fordi jeg bare klikket like på kommentaren hans på et innlegg i en gruppe og han sier at jeg må svare ord og likeklikk er latmans ting, ellers så saksøkes han meg for milioner og tort og svie. er jeg for gammel for youtube og bør jeg slutte å like kommentarer og heller skrive like med ord? 

Endret av Blomsterfluen
  • Blomsterfluen endret tittelen til utestengt av livestreamen til Levi Jensen youtube pga for gammel?

Fortsetter under...

20 minutter siden, Blomsterfluen skrev: