Gå til innhold

utestengt av livestreamen til Levi Jensen youtube pga for gammel?

Anbefalte innlegg

for hver google konto (har seks kontoer) jeg er på livestreamen til Levi Jensen for å høre på han og for å chatte litt hyggelig, blir jeg blokkert av Levi. jeg skriver kun høffelig som "jeg er 35 år men lærer mye nytt om bibelen ved å høre på Levi". så begynner noen å kalle meg kjerring og teit og at jeg ikke bør fortelle ting de ikke har spurt meg om for det er irriterende å høre om hva jeg gjør på. og en sa at videoene mine er fæle og at han spydde av det stygge trynet mitt og at jeg plis må slette dem fordi jeg er så stygg og at sånne 35 åringer og eldre ikke hører hjemme på youtube og at jeg heller må holde meg til faceboik eller å sitte i sofaen å se på tv fordi det er barn i livestreamen. når jeg sier "pliiis slutt å mobb meg" så svarer han "skjerp deg, du er 35 år, slutt å grine over internett". er det grining å be om å slutte å bli mobbet, og er det ikke han som bør skjerpe seg som mobber meg, selvom jeg er eldre?? og på facebook er det en mann som sier at jeg er gammeldags fordi jeg bare klikket like på kommentaren hans på et innlegg i en gruppe og han sier at jeg må svare ord og likeklikk er latmans ting, ellers så saksøkes han meg for milioner og tort og svie. er jeg for gammel for youtube og bør jeg slutte å like kommentarer og heller skrive like med ord? 

Endret av Blomsterfluen
  • Blomsterfluen endret tittelen til utestengt av livestreamen til Levi Jensen youtube pga for gammel?

Fortsetter under...

20 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

for hver google konto (har seks kontoer) jeg er på livestreamen til Levi Jensen for å høre på han og for å chatte litt hyggelig, blir jeg blokkert av Levi. jeg skriver kun høffelig som "jeg er 35 år men lærer mye nytt om bibelen ved å høre på Levi". så begynner noen å kalle meg kjerring og teit og at jeg ikke bør fortelle ting de ikke har spurt meg om for det er irriterende å høre om hva jeg gjør på. og en sa at videoene mine er fæle og at han spydde av det stygge trynet mitt og at jeg plis må slette dem fordi jeg er så stygg og at sånne 35 åringer og eldre ikke hører hjemme på youtube og at jeg heller må holde meg til faceboik eller å sitte i sofaen å se på tv fordi det er barn i livestreamen. når jeg sier "pliiis slutt å mobb meg" så svarer han "skjerp deg, du er 35 år, slutt å grine over internett". er det grining å be om å slutte å bli mobbet, og er det ikke han som bør skjerpe seg som mobber meg, selvom jeg er eldre?? og på facebook er det en mann som sier at jeg er gammeldags fordi jeg bare klikket like på kommentaren hans på et innlegg i en gruppe og han sier at jeg må svare ord og likeklikk er latmans ting, ellers så saksøkes han meg for milioner og tort og svie. er jeg for gammel for youtube og bør jeg slutte å like kommentarer og heller skrive like med ord? 

Da er det jo Levi som har et problem....og det har han, et stort et. Han sier jo han tiltrekker seg og frelser ungdommen. Det de gjør er å latterliggjøre han, men det forstår han ikke selv. 

58 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Mannen er jo gal, har sett han live nå. Jesus HATER deg? For noe tull, han snakker ikke Jesus ord han der. 

41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mannen er jo gal, har sett han live nå. Jesus HATER deg? For noe tull, han snakker ikke Jesus ord han der. 

enig han sier så mye fælt, om at om man ikke følger alt skavisk i bibelen så når verdens undergang snart kommer som han sier "endetiden" kommer, så havner man rett i helvete. 

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

enig han sier så mye fælt, om at om man ikke følger alt skavisk i bibelen så når verdens undergang snart kommer som han sier "endetiden" kommer, så havner man rett i helvete. 

Da er det jaggu mange som havner i Helvete, mange hyggelige folk. Nei det der har jeg ikke tro på, jeg tror alle kommer til den andre siden og kan gjøre som vi vil der. Først til astralplanet, men man kan nå høyere enn det. Det er bare den første plassen man kommer til. 

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

La vær å skrive hvor gammel du er?

Anonymkode: 9213a...7da

Annonse

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

hvorfor det da?? 

Hvorfor er det så viktig å skrive hvor gammel du er? Hvis folk henger seg opp i det er vel like greit å droppe det.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så viktig å skrive hvor gammel du er? Hvis folk henger seg opp i det er vel like greit å droppe det.

grunnen til jeg skrev alderen var at Levi fortalte om at det er flest ungdommer og barn som følger med på sendingene hans. keg ville fortelle at jeg ikke var ungdom men fulgte med likevel og lærte mye. 

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

grunnen til jeg skrev alderen var at Levi fortalte om at det er flest ungdommer og barn som følger med på sendingene hans. keg ville fortelle at jeg ikke var ungdom men fulgte med likevel og lærte mye. 

OK, men jeg tviler på at du lærer særlig mye av oppgulpet til Levi.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OK, men jeg tviler på at du lærer særlig mye av oppgulpet til Levi.

jeg lærer om bibelen. men ikke det andre drittet han sier om bill gates og det surret der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...