Gå til innhold

Hvor lenge har du gått til dps?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvordan så mange har gått så lenge, i flere år, når dps egentlig sier at man kun får gå der i pakkeforløp eller hva det heter 10 ganger eller noe. 

Anonymkode: fce57...5df

Den gang da jeg begynte og var på en sånn introgreie så sa de at de fleste gikk der opp til 1 år. Jeg har vært gjennom flere utredninger på de årene jeg har gått og det har jo blitt i tillegg til vanlig behandling. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvordan så mange har gått så lenge, i flere år, når dps egentlig sier at man kun får gå der i pakkeforløp eller hva det heter 10 ganger eller noe. 

Hm.., husker ikke hvordan pakken skulle være, anna enn at en har krav på at det det og det skal skje innen en viss tid.

Har gått et og et halvt år etter de begynte med pakkeforløp.  Med ujevne mellomrom, tipper mer enn 10 ganger.

Behandler har ikke gitt noe inntrykk av at jeg burde slutte. Kanskje vi skal lande på en passelug medisinering. Håper på å ha en fot innafor over lenger tid, siden fastlegen ikke kan henvise til TMS.

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Fram og tilbake siden jeg var 16 år, nå er det fact og det har det vært siden 2014. Det er mye frem og tilbake med meg, det lengste jeg har gått til er vel til fact. 

Er det psykolog du snakker med i fact? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...