AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 Skrevet 24. desember 2020 Jeg har innsett så mye idag. Og det er sårt, men jeg skal komme meg gjennom det. Det har vært en viktig erkjennelse for livet mitt videre idag. Anonymkode: 63c16...4be 0 Siter
Maxlime Skrevet 24. desember 2020 Skrevet 24. desember 2020 Sender deg varme tanker. Det kan være vanskelige følelser i julen og relasjoner som ikke er så gode blir ekstra tydelig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 Skrevet 24. desember 2020 Vil du si noe mer rundt det? Hvem er det som har vist deg det? Familie? Venner? Uansett så drit i det! Ja, det mener jeg. Prøv heller å kose deg så mye DU kan med god mat m.m, og drit i de som ikke bryr seg 💞 Anonymkode: 3210b...0c1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 Skrevet 24. desember 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har innsett så mye idag. Og det er sårt, men jeg skal komme meg gjennom det. Det har vært en viktig erkjennelse for livet mitt videre idag. Anonymkode: 63c16...4be Hva har du innsett? Håper det går bra med deg og at du kommer gjennom det Anonymkode: e21fe...37a 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. desember 2020 Skrevet 24. desember 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har innsett så mye idag. Og det er sårt, men jeg skal komme meg gjennom det. Det har vært en viktig erkjennelse for livet mitt videre idag. Anonymkode: 63c16...4be Det er litt vanskelig å tolke det du skriver, men hvis jeg skal gi det et forsøk: det er ikke julaften og påskaften som egentlig er så viktig tror jeg. Det er hverdagene som betyr mest, de er det tross alt flest av. 5 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.