Gå til innhold

Boktips: «slipp meg fri»

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

42 minutter siden, Glitter skrev:

Den tror jeg at jeg hadde funnet interessant å lese. Kanskje den dukker opp på biblioteket. :)

Om de ikke har den på ditt lokale bibliotek så be dem låne dem inn via bibsok.no :) Den er fra 2019 og finnes rundt omkring.

Jeg hørte et intervju med Angelica og terapeuten for et par måneder siden på Akademisk kvarter som var interessant: https://www.cappelendammundervisning.no/cdu/podcast/article.action?contentId=170839

Men jeg reagerer litt på Dagbladets måte å skrive/ordlegge seg på om Angelicas historie. Er det vanlig journalistikk når man ikke kan få bevist en annens påstand vi ser her eller er det journalisten som setter tvil om hennes historie? Om det siste er tilfelle, er det trist. Det burde heller ha blitt tatt opp direkte med Angelica istedenfor gjennom artikkelens tbil slik en ser her:

"... som det Angelica Kjos forteller at hun har opplevd."
"Det var han som ifølge Angelica begikk overgrepene."

39 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Men jeg reagerer litt på Dagbladets måte å skrive/ordlegge seg på om Angelicas historie. Er det vanlig journalistikk når man ikke kan få bevist en annens påstand vi ser her eller er det journalisten som setter tvil om hennes historie?

Jeg tror det er ganske vanlig når bare den ene partens versjon kan legges fram.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...