Marye Skrevet 27. desember 2020 Skrevet 27. desember 2020 Jeg var ateist i alle år. Helt til jeg i psykose plutselig visste det var en Gud.så mistet jeg troen igjen som psykosen ble bra igjen. Men siste 8 årene har jeg opplevd mye spirituelt både som trøst og beroligende og grufullt skummelt. jeg kunne satt det hele som sykdommen/psykosen hadde det ikke vært for at jeg har opplevd healing og klarsynt. Det lærte meg at det fins mer mellom himmel og jord! Dermed er det rett og slett umulig for meg å avgjøre hva som har vært virkelig og ikke! Grubler på det hele tiden. Hva faen skal jeg tro? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 Skrevet 27. desember 2020 Spiller det egentlig noen rolle? Sannheten er at ingen vet. Det går an å innta den holdningen i stedet for å føle at en må enten lande på det ene eller det andre. En MÅ liksom ikke ta et standpunkt for det ene eller det andre. Det går også an å tenke at "ok, dette opplevde jeg da, men er ikke sikker på om det var reelt. Jeg gir uansett faen, for det er tross alt ikke noe å bry seg så mye om. Det spiller ingen rolle hva det var", og så la det ligge og gå videre. Anonymkode: 160bc...0d1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. desember 2020 Skrevet 27. desember 2020 Jeg tror egentlig alt det åndelige jeg har opplevd er virkelig, nesten alt. 1 Siter
Marye Skrevet 29. desember 2020 Forfatter Skrevet 29. desember 2020 Jeg klarer ikke mer. Hjernen min er helt ødelagt. Blir stressa og ødelagt bare av å se på tv makter ikke mer 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. desember 2020 Skrevet 29. desember 2020 5 minutter siden, Marye skrev: Jeg klarer ikke mer. Hjernen min er helt ødelagt. Blir stressa og ødelagt bare av å se på tv makter ikke mer Ta kontakt med psykiatrien? 0 Siter
Marye Skrevet 29. desember 2020 Forfatter Skrevet 29. desember 2020 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Ta kontakt med psykiatrien? Snakket med psykiatrien i formiddag skal kjøre en tur i morgen 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.