Gå til innhold

Å ikke vite hva som er virkelig

Anbefalte innlegg

Jeg var ateist i alle år. Helt til jeg i psykose plutselig visste det var en Gud.så mistet jeg troen igjen som psykosen ble bra igjen. Men siste 8 årene har jeg opplevd mye spirituelt 

både som trøst og beroligende og grufullt skummelt.

jeg kunne satt det hele som sykdommen/psykosen hadde det ikke vært for at jeg har opplevd healing og klarsynt. Det lærte meg at det fins mer mellom himmel og jord! 

Dermed er det rett og slett umulig for meg å avgjøre hva som har vært virkelig og ikke! Grubler på det hele tiden. 

Hva faen skal jeg tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458547-%C3%A5-ikke-vite-hva-som-er-virkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller det egentlig noen rolle? Sannheten er at ingen vet. Det går an å innta den holdningen i stedet for å føle at en må enten lande på det ene eller det andre. En MÅ liksom ikke ta et standpunkt for det ene eller det andre. Det går også an å tenke at "ok, dette opplevde jeg da, men er ikke sikker på om det var reelt. Jeg gir uansett faen, for det er tross alt ikke noe å bry seg så mye om. Det spiller ingen rolle hva det var", og så la det ligge og gå videre. 

Anonymkode: 160bc...0d1

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...