Gå til innhold

Kan amfetamin/Aduvanz overbelaste autismehjernen?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Greia mi er at det er amfetamin i medisinen jeg tar, og jeg føler en indre ro og økt lykkefølelse når den begynner å virke for dagen, men virkninga har gått fra å vare hele dagen til å vare kanskje 5 timer, deretter er det mer vanlig og begynner å forberede meg på å sove igjen. Mørketiden er klart med og påvirker. Men noen autistiske trekk har kommet, mens andre er borte. Jeg kjenner på at jeg trenger ekstra utfordringer. Jeg er flinkere til å fungere sosialt og er mer interessert i ting uten at det tar for mye krefter. 
Men jeg blir mega sint dersom noe forandrer seg brått. Hvis det er stille rundt meg og plutselig blir det mye støy. 
Jeg er bare livredd for at jeg kan bli enda mer sliten og autistisk etter hvert fordi jeg bruker en medisin som gir økt energi til hodet mitt. Kanskje den gjør at jeg belaster hodet mer enn det egentlig godtar? Dette er bare synsing, aldri hørt dette være et problem. Ikke i følge legen heller. Jeg bare sliter med å nyte at jeg fungerer, fordi jeg spår liksom at jeg blir så jævla mye verre etter hvert fordi jeg «jukser» med piller

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...