Gå til innhold

Jeg er så trist fordi jeg var millimeter unna å ha livet i orden!

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Hobbycoachen skrev:

Du får utredet eggene dine og tatt masse prøver for å se om ungen har avvik. Dette med aberger må man ikke henge seg opp i,noen gang er diagnoser et hinder,for andre en hjelp.det er opp til hver enkelt. Lurer på om du har spesielle rettigheter på hjelp eller fordeler med en diagnose?

Hjelper ikke om ungene ikke har avvik. 90tallsbarn egner seg uansett ikke som mor hvis hun fortsetter i dette sporet...

Anonymkode: 7a2ec...a88

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke om ungene ikke har avvik. 90tallsbarn egner seg uansett ikke som mor hvis hun fortsetter i dette sporet...

Anonymkode: 7a2ec...a88

Jeg har ikke sagt jeg skal ha barn!! Så hvorfor driver du å skriver i vei om dette? Tror du at du er veldig opplyst som vet dette? Jeg tror de fleste her skjønner det, så du imponerer ikke bare fordi du skriver at jeg ikke bør bli mor.

UtakknemligDiva
2 timer siden, Glitter skrev:

Hvis du har råd til å flytte før du får jobb så synes jeg du skal gjøre det. Kanskje det å få nytt miljø rundt deg kan hjelpe deg å komme deg litt ut av det fastlåste sporet. 

Men husk også på at nissen følger med på lasset. Så du er like fullt nødt til å jobbe med tankegangen og dette svært negativet sporet du er på. Du kommer virkelig ingen vei med å tenke slik du gjør. Å endre tankemønster er ikke enkelt, men en fin start er å ikke motsi alle forslag eller betraktninger som kommer. Og å være åpen for det din behandler evt. Foreslår eller råder deg til. 

Men å tenke at jeg er bra, er ikke det å være litt urealistisk? Jeg vil liksom ikke ha det jeg kan få, er bare kjedelige ting og ingenting er motiverende når man har snegle hjerne. Den hjernen her klarer da faen meg ingenting i normal fart. Jeg er sist med alt i mitt nettverk og. Og jeg opplever det samme som i barndommen, at jeg alltid blir avvist. Også der jeg endelig trodde jeg hørte hjemme endte jeg som verdens største fiasko og møtte stengte dører. 

2 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Slik en med Asperger må. Jeg har bare lyst å dø for jeg klarer ikke senke kravene

Men de som er uoppnåelige for deg (ifølge deg) bør senke kravene?

Anonymkode: 5c2bc...171

UtakknemligDiva
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de som er uoppnåelige for deg (ifølge deg) bør senke kravene?

Anonymkode: 5c2bc...171

Nei. Det har ikke med deres krav å gjøre. Jeg må heller stige i verdi, det vil si å forandre meg men det r vanskelig. Ender liksom alltid med å bli Asperger jenta. Asperger hore unge altså. 

1 time siden, 90tallsbarn skrev:

Nei. Det har ikke med deres krav å gjøre. Jeg må heller stige i verdi, det vil si å forandre meg men det r vanskelig. Ender liksom alltid med å bli Asperger jenta. Asperger hore unge altså. 

Jeg har et nittitallsbarn som fikk barn, det er veldig mye fordommer i systemet mot aspergers. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...