Gå til innhold

Psykisk syke som ikke klarer å jobbe, føler du forståelse?

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Jeg opplever ikke forståelse blant folk som jeg ikke kjenner. Schizofreni på folkemunne er som regel misforstått som  enten DID eller en farlig galning. Så jeg forteller ingen om dette. Familien vet selvfølgelig.

Fortsetter under...

11 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Skulle egentlig vært i seng men blir så himla aggressiv av meg selv. Ser i speilet og ser oppegående ut, men så skal vi eldes også så utseende er ingen vite å sette pris på. Dessuten er det dumt at det kastet bort på Asperger. Måtte bare mobbe meg en gang til før jeg fant senga. Jeg fortjener virkelig ikke å ha det bra når jeg ikke klarer å bli noe. Pga noen feil i hjernen. Dritthjerne, Asperger hore unge. 

Du fortjener å ha det bra! 

Anonymkode: 88169...7d0

1 time siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg opplever ikke forståelse blant folk som jeg ikke kjenner. Schizofreni på folkemunne er som regel misforstått som  enten DID eller en farlig galning. Så jeg forteller ingen om dette. Familien vet selvfølgelig.

Ja, det er best å ikke snakke om det til folk for folk har så delte meninger om psykisk helse.  Noen mener det er bare tull og latskap,  mens noen forstår. Sånn er det bare... 

Anonymkode: 88169...7d0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...