Gå til innhold

Fyfaen jeg HATER psykologen min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi? 

Anonymkode: 2735b...c70

Hun skrek "HALLO, er du heeelt borte vekk eller???????" mens hun peiva og veiva med armene som om hun var en faens sjimpanse. 

Blant annet.. 

Anonymkode: 7f5c1...017

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrek "HALLO, er du heeelt borte vekk eller???????" mens hun peiva og veiva med armene som om hun var en faens sjimpanse. 

Blant annet.. 

Det har ofte skjedd med meg og, både i psykiatrien og hjemme "Hallo er du med, hvor er du nå"? Men klapping og veiving med hendene. Tror ikke det er stygt ment. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det har ofte skjedd med meg og, både i psykiatrien og hjemme "Hallo er du med, hvor er du nå"? Men klapping og veiving med hendene. Tror ikke det er stygt ment. 

Hun var ILLSINT. Skulle tro ho var en bavian eller noe. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var ILLSINT. Skulle tro ho var en bavian eller noe. 

Å var hun sint ja? Det er ikke bra! Det har jeg ikke opplevd at folk har blitt sint pga det. Hun hadde vel en dårlig dag og lot det gå utover deg. 

Annonse

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å var hun sint ja? Det er ikke bra! Det har jeg ikke opplevd at folk har blitt sint pga det. Hun hadde vel en dårlig dag og lot det gå utover deg. 

Ja hun var pottesur. En ordentlig grinete gammel kjærring som lot hennes ustabile psyke gå utover meg. 

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo ikke rett, da burde hun holde seg hjemme. 

Ja egentlig burde hun bli tvangsinnlagt og sperra inne for lang tid. Så ustabile folk som hun er går ikke ann å ha gående i samfunnet. 

Hun tåler ikke at folk sier imot. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja egentlig burde hun bli tvangsinnlagt og sperra inne for lang tid. Så ustabile folk som hun er går ikke ann å ha gående i samfunnet. 

Hun tåler ikke at folk sier imot. 

Ville ikke hatt en psykolog nei, sperr henne inne ja der hun hører hjemme. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...