AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 Del Skrevet 31. desember 2020 Da er det gått to mnd ....økning fra 50 til 75 mg ble litt lettere enn den foregående .... som var et mareritt. Er nå på fjerde uka på 75 mg og på dagtid fungerer jeg bedre og bedre. Tankekjør og stressfølelsen i kroppen er minimal. Meeen jeg våkner en halv time til en time etter jeg sovner .....sovner igjen etter en stund og da er natten fyllt med de sykeste drømmer ....Pheew. Våkner med et smell og har mye uro .... som om jeg scanner kroppen / livet og står i en katastrofe den første timen jeg er våken .....stress , indre uro og nedstemt . Bør jeg øke til 100 mg for å se om morgenen blir bedre ? Eller bør jeg stå i det og håpe på bedring ? Er dette med søvnen noe som vil vedvare m oppvåkninger og drømmer ? Har brukt circadin i ett år og de har fungert kjempebra ....kan det være blandingen zoloft og circadin som gir disse forandringene ? ellers vil jeg ønske dere ett riktig godt nyttår . Anonymkode: a72c4...1fb 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/458593-to-mnd-med-zoloft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.