Gå til innhold

Håper at psykologen min blir tvangsinnlagt snart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hun er helt gal. Står å veiver og peiver med armene og tror hun er en sjimpanse. De første gangene jeg var hos henne har hun vært helt normal, men når jeg kom til timen nå sist så hadde hun klikket helt. Skrek og slo rundt seg. 

Anonymkode: d19ae...c63

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes dette er veldig morsomt jeg! Ler så godt når jeg ser det for meg. 😂 Tvangsinnlegge dette skrukketrollet av en psykolog fordi hun tror hun er en sjimpanse! 😂 Det hadde tatt seg ut! 😂

Anonymkode: a13a2...f6d

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det fantasipsykologen din  du snakker om?  

Anonymkode: 8d48c...9b7

Nei, ikke fantasipsykolog. Skulle gjerne delt navnet hennes for å advare andre mot dette skrukketrollet av en psykolog, men da blir jeg bannet på livstid. 

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt at det er bra å snakke om traumene sine med andre, men du lever kanskje i en annen verden enn resten av oss.. 

Dette har ingenting med å snakke om traumer å gjøre. Dette er verbal, barnslig utagering.

AnonymBruker

Jeg har hørt at det er bra å snakke om traumene sine med andre, men du lever kanskje i en annen verden enn resten av oss.. 

Hvis en time hos psykolog er det nærmeste du kommer traumer så ser jeg ikke grunn til at du skal gå til psykolog. Ta deg en tur i stede for. Psykologen har sikkert bedre ting å bruke tiden sin på.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er helt gal. Står å veiver og peiver med armene og tror hun er en sjimpanse. De første gangene jeg var hos henne har hun vært helt normal, men når jeg kom til timen nå sist så hadde hun klikket helt. Skrek og slo rundt seg. 

Skal man forvente profesjonalitet må man selv framtre ryddig. 

Din egen profesjonalitet lyser ikke akkurat av disse innleggene dine. 

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en time hos psykolog er det nærmeste du kommer traumer så ser jeg ikke grunn til at du skal gå til psykolog. Ta deg en tur i stede for. Psykologen har sikkert bedre ting å bruke tiden sin på.

Folk kan gå til psykolog for andre ting enn traumer, vet du.. 

AnonymBruker
2 minutter siden, ISW skrev:

Skal man forvente profesjonalitet må man selv framtre ryddig. 

Din egen profesjonalitet lyser ikke akkurat av disse innleggene dine. 

Nei sant det, men jeg er jo ikke profesjonell. Jeg er en psykisk syk, sårbar privatperson! 

AnonymBruker

Folk kan gå til psykolog for andre ting enn traumer, vet du.. 

Ja, men du opptar bare tiden. Din IQ kommer ikke til å bli høyere selv om du går til psykolog.

Annonse

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men du opptar bare tiden. Din IQ kommer ikke til å bli høyere selv om du går til psykolog.

Jeg går da ikke til psykolog for å forbedre iqen, men for å få hjelp med mine psykiske plager. 🙄

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går da ikke til psykolog for å forbedre iqen, men for å få hjelp med mine psykiske plager. 🙄

Vrangforestillinger da?

Minner meg litt om han som satt med beina på skrivebordet og bladde i avis, og fortalte at han hadde spist raspeballer til middag (aner ikke hvorfor jeg husker det siste). Vet ikke om det var for å framprovosere en reaksjon, eller bare sløvhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...