Gå til innhold

Dere autister her inne - noen spørsmål til dere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 3.1.2021 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Har du en veldig mild grad av autidme? Eller kanskje asperger, i og med at du aldri har stumme før? 

Anonymkode: 13e97...c88

Asperger ja.

Anonymkode: 9b8c3...97b

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
På 6.1.2021 den 1.58, Trine skrev:

Hvorfor siterer du meg? Jeg har ikke kalt verken meg selv eller andre for romvesener. Og hvordan kan du, basert på ca ingenting, si at vi er helt normale sammenlignet med deg? 

Og ja, livet er urettferdig. Men du slapp ihvertfall å drukne i leire. Du får penger selv om du ikke kan jobbe. Du har mat og et sted å bo. Selv om du prøver å få en bekreftelse på at du har det verst i hele verden, vil du aldri være den som faktisk har det verst. Ingen har det verst, for hva som er verst, er kun en subjektiv oppfatning.

Jeg blir ikke noe gladere av at jeg slapp å drukne i leire. Det er nesten så det er bortkastet at det ikke var meg. For jeg er mer en utgift enn noe man tjener på. De som druknet i leire så ut til å være mer nyttige enn meg. Så det der er ikke noe jeg gleder meg over. Jeg er ikke den du siterer.

6 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg blir ikke noe gladere av at jeg slapp å drukne i leire. Det er nesten så det er bortkastet at det ikke var meg. For jeg er mer en utgift enn noe man tjener på. De som druknet i leire så ut til å være mer nyttige enn meg. Så det der er ikke noe jeg gleder meg over. Jeg er ikke den du siterer.

Så du tror leteaksjonen ikke kostet samfunnet en eneste krone? Skal ikke se bort i fra at staten har gått i minus på en del av de omkomne. Sånn hvis man utelukkende regner nytteverdi om til pengeverdi. Men det gjør vi jo heldigvis ikke. Så du kan fint ha en nytteverdi uten at noen tjener penger på deg. 

UtakknemligDiva
23 minutter siden, Trine skrev:

Så du tror leteaksjonen ikke kostet samfunnet en eneste krone? Skal ikke se bort i fra at staten har gått i minus på en del av de omkomne. Sånn hvis man utelukkende regner nytteverdi om til pengeverdi. Men det gjør vi jo heldigvis ikke. Så du kan fint ha en nytteverdi uten at noen tjener penger på deg. 

Nå ga jeg penger til saken, noe jeg også ser flere har gjort. En av grunnene var at staten allerede har nok

AnonymBruker
På 4.1.2021 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Tenk om de hadde jobbet like fort med vaksine mot autisme som de gjør mot covid? 

Anonymkode: 13e97...c88

Det går nok ikke å lage en vaksine mot det. Det er ikke virus og bakterier som forårsaker autisme. Det er vel forhold i hjernen. Det har garantert vært forsket på.

Anonymkode: 49128...676

UtakknemligDiva
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går nok ikke å lage en vaksine mot det. Det er ikke virus og bakterier som forårsaker autisme. Det er vel forhold i hjernen. Det har garantert vært forsket på.

Anonymkode: 49128...676

Hvilke idiotiske forhold er det da? Den jævla hjernen vår! Den er så svak at den minste feil på den kan få fatale konsekvenser for våres liv.

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Hvilke idiotiske forhold er det da? Den jævla hjernen vår! Den er så svak at den minste feil på den kan få fatale konsekvenser for våres liv.

Da må du tilpasse livet til hjernen.

UtakknemligDiva
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gidder du da?

Å forandre meg. Men jeg blir sliten på en måte, men jeg gir meg ikke før jeg kommer dit jeg var. Er så lei av at lavkvalitetshjernen hele tiden skal stå i veien. Jeg er ikke slik som bare må gjøre det beste ut av det jeg har fått. Jeg kaster det jeg har fått når det ikke er bra nok. Det eneste som motiverer meg er å se meg selv forsvinne. Jeg visualiserer at hjernen min blir brent. Men den er jo ikke det i virkeligheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...