Gå til innhold

Skrukketrollet har okkupert hjernen min igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan får man en dame ut av hjernen? Hun mobber meg. Skriker til meg. Ler av meg, mens hun vifter med fingrene foran hodet hennes for å liksom vise at jeg er kokko i hodet og ikke skjønner noen ting. Hva slags psykolog viser kokkotegnet til en pasient? Det må være en psykopat av noe slag. Her kommer jeg sårbar og syk til hennes time og så presterer hun å ødelegge meg med vilje! Ødelegger all tillit jeg har hatt til psykologer og til damer. Gamle kjærring. Det eneste positive med deg er at du er så gammel at du snart er pensjonist. Håper ikke du har ødelagt alt for mange hoder på din vei. Nå må jeg gå på antipsykotika kanskje resten av livet fordi jeg ikke blir kvitt deg fra hodet mitt. Håper du er fornøyd nå din psykopatisk liksompsykolog.

Anonymkode: d1b78...532

Fortsetter under...

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får man en dame ut av hjernen? Hun mobber meg. Skriker til meg. Ler av meg, mens hun vifter med fingrene foran hodet hennes for å liksom vise at jeg er kokko i hodet og ikke skjønner noen ting. Hva slags psykolog viser kokkotegnet til en pasient? Det må være en psykopat av noe slag. Her kommer jeg sårbar og syk til hennes time og så presterer hun å ødelegge meg med vilje! Ødelegger all tillit jeg har hatt til psykologer og til damer. Gamle kjærring. Det eneste positive med deg er at du er så gammel at du snart er pensjonist. Håper ikke du har ødelagt alt for mange hoder på din vei. Nå må jeg gå på antipsykotika kanskje resten av livet fordi jeg ikke blir kvitt deg fra hodet mitt. Håper du er fornøyd nå din psykopatisk liksompsykolog.

Anonymkode: d1b78...532

Skjønner at du har hatt en vond opplevelse med psykologen din, men hvis antipsykotika hjelper til å få bort skrukketrollet, så ligger kanskje ikke problemet _ene og alene_ hos psykologen, eller?

Anonymkode: b97a3...054

AnonymBruker
42 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Hæ? Er dette en faktisk person eller eller psykose? Er det en virkelig person som kommer tilbake som tankespøkelse?

Det er seriøst. Sist gang vedkommende var hos psykologen sin likte han ikke det han opplevde, og har siden gjort et altfor stort nummer ut av det. 

Anonymkode: 23275...610

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...