Gå til innhold

Hvilken antipsykotika funker best på en hemma dritthjerne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, kupton skrev:

Spørsmålet må nok ha betydelig bedre kvalitet om det skal være mulig med et fornuftig svar. 

Først så må den forbanna hemma dritthjernen medisinieres. SÅ skal du få se på kvalitetspørsnål! 

Anonymkode: 37cb7...ef3

Annonse

Gjest Naana47
23 minutter siden, Marye skrev:

Leponex :)

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk den skal jeg be om 🙂

Nå er det nok flere grunner til at man kan føle at man har en dritthjerne, og Marye sin grunn kan være helt annerledes enn din. Det blir derfor litt feil å nærmest anbefale en spesifikk medisin uten å vite mer, og det blir også litt feil å ta et slikt svar videre til legen for å be om den. Det finnes ingen medisin som har "hemma dritthjerne" som indikasjon. 

Men det vet dere nok godt begge to. ;)

Worrisome Plenty
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Funker den bra mot stemmer og paranoia? Bedre enn zyprexa? 

Hva annet har du prøvd da? Du får ikke leponex hvis du ikke har prøvd mange andre. Leponex er ikke så enkel å gå på, den har masse bivirkninger som andre AP ikke har. Den er for folk med behandlingsresistent schizofreni, og krever blodprøver hver 14 dag.

AnonymBruker
11 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Hva annet har du prøvd da? Du får ikke leponex hvis du ikke har prøvd mange andre. Leponex er ikke så enkel å gå på, den har masse bivirkninger som andre AP ikke har. Den er for folk med behandlingsresistent schizofreni, og krever blodprøver hver 14 dag.

Oida nei da er den ikke noe for meg. Jeg har kun prøvd zyprexa og risperdal ingen av de hjalp mot dritthjernen. 

Hvis jeg har rett i mine antagelser at TS er i tjueårene og har asperger, er det dessverre ingen AP som hjelper mot dette. En bør ikke komme med konkrete anbefalinger på medisiner til anonyme som ikke skriver hva som feiler dem (diagnose eller symptomer).

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, kupton skrev:

Hvis jeg har rett i mine antagelser at TS er i tjueårene og har asperger, 

Tror du tar feil. Dette er nok et troll som etterligner vedkommende med aspegers.

Anonymkode: ff15a...0df

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du tar feil. Dette er nok et troll som etterligner vedkommende med aspegers.

Anonymkode: ff15a...0df

Unnskyld meg ikke kall meg et troll altså. 

AnonymBruker

Men ja jeg skal være ærlig å si at jeg har blitt påvirket av 90tallsbarns kommentarer på asperger og fått orda på hjernen selv. Men det betyr ikke at dette ikke er mine problemer. Jeg har også en hemma dritthjerne, du er ikke alene om det 🙂

Gjest Naana47
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i svar fra deg. 

Synes du er frekk. De fleste blir nok glad for svar fra kupton. Men siden du ikke gjør det, anbefaler jeg for fremtiden å presisere det i overskriften sånn at han slipper å bruke av sin tid på å svare deg. 

AnonymBruker
8 minutter siden, Naana47 skrev:

Synes du er frekk. De fleste blir nok glad for svar fra kupton. Men siden du ikke gjør det, anbefaler jeg for fremtiden å presisere det i overskriften sånn at han slipper å bruke av sin tid på å svare deg. 

Kaller han spørsmålet mitt "lav kvalitet" så får han regne med å få samme mynt tilbake altså. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...