Gå til innhold

vallergergan vs melatonin. Hva er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med å sovne. Har både vallergan, men den gjør meg urolig dagen der på. Fungerer melatonin i rette doser bra med innsovningsproblemer? Har ikke prøvd før så lurer på om noen her har erfaringer med det.

Anonymkode: bcdcf...083

Den kan det i alle fall. Ikke prøvd selv, men har sett det. 

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Det er nok ganske vanlig.

Anonymkode: 228bf...06d

Ja, mulig det, men trodde det ble gitt ved behov i kontrollerte former uten å måtte presisere så veldig maks-bruk. Jeg har fått 30stk i 2020 og er ganske lei «tilnærmingen» når det aldri har vært noen stor bruk. 

AnonymBruker
14 minutter siden, cilie skrev:

Ja, mulig det, men trodde det ble gitt ved behov i kontrollerte former uten å måtte presisere så veldig maks-bruk. Jeg har fått 30stk i 2020 og er ganske lei «tilnærmingen» når det aldri har vært noen stor bruk. 

Inntil 120 stk. i året, som Gondor får, er da ganske raust? 

Anonymkode: 4be66...b40

AnonymBruker
16 minutter siden, cilie skrev:

30 kvelder av 365 tilsier vel ikke da et stort søvnproblem? Du hadde sikkert fått mer om du hadde trengt det. Du kan nok be om noe annet enn imovane om du ikke liker den. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inntil 120 stk. i året, som Gondor får, er da ganske raust? 

Anonymkode: 4be66...b40

Ja, jeg skjønner at det sikkert er nok med 2 i uka ca, men det irriterer meg at det må presiseres så til de grader. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 kvelder av 365 tilsier vel ikke da et stort søvnproblem? Du hadde sikkert fått mer om du hadde trengt det. Du kan nok be om noe annet enn imovane om du ikke liker den. 

Jo, pga at legen hater å skrive ut, orker jeg knapt spørre og dessuten har jeg prøvd søvnrestriksjon. Samme hva jeg gjør, sover jeg likevel ikke ved høyt stressnivå - nye steder - lyder - lys - før viktige begivenheter +++

Jeg vet tlf er fy fy, men har oransje lys og har egentlig gitt opp søvn-råd om dagen. 

Endret av cilie
AnonymBruker
2 minutter siden, cilie skrev:

Jo, pga at legen hater å skrive ut, orker jeg knapt spørre og dessuten har jeg prøvd søvnrestriksjon. Samme hva jeg gjør, sover jeg likevel ikke ved høyt stressnivå - nye steder - lyder - lys - før viktige begivenheter +++

Jeg vet tlf er fy fy, men har oransje lys og har egentlig gitt opp søvn-råd om dagen. 

Da er det jo litt din egen feil da når du kunne ha fått 120 men ikke vil spørre. Det finnes sikkert andre preparater å prøve hvis medisinfrie tiltak ikke funker. Har du forresten prøvd slik sort maske over øynene og ørepropper? Det funker ihvertfall for broren min 🙂

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo litt din egen feil da når du kunne ha fått 120 men ikke vil spørre. Det finnes sikkert andre preparater å prøve hvis medisinfrie tiltak ikke funker. Har du forresten prøvd slik sort maske over øynene og ørepropper? Det funker ihvertfall for broren min 🙂

Ørepropper har jeg prøvd alle som fins, tror jeg, og det fungerer dessverre ikke. Øyemaske i silke vurderes kjøpt. 

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fungerer melatonin i rette doser bra med innsovningsproblemer?

Ikke for meg, men her fungerer ingenting🥱😥 Dvs innsovning kan fungere innimellom, men da sover jeg helst ikke dagen etter, og lav dose Surmontil fungerte en periode. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...