Gå til innhold

Kommer de til å gi meg Aspergersdiagnose?

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Ja men hvorfor MÅ FOLK? Jævla nevrotypiker faenskap! Men en er bare arrogant og ufin når man sier noe dårlig om dem

Ta deg en pause, logg deg nå av og ro deg ned og kom tilbake en gang du har litt mer positivt og konstruktivt å komme med - er mitt råd. Nå sier du en masse du egentlig vil angre på til senere i et roligere øyeblikk. Husk at du betyr mye som menneske, og det er ikke diagnosen din som definerer deg som menneske - det er personligheten din.

Fortsetter under...

Tror nok mange med schizofrenispektrum diagnoser lett kan ha autistiske trekk. Det er jo en av de negative symptomene. Dårlig blikkontakt er også ganske vanlig. Jeg ser ikke så mange i øynene. Men jeg har fått diagnosen schizofreni. De har aldri snakket om å utrede meg MTP Asperger. Selv om jeg har få interesser, og spesielle interesser, selv om jeg ikke har venner, selv om jeg foretrekker å være alene osv.

Anonymkode: 9326f...1ee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...