Gå til innhold

Vallergan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det gått ut av produksjon nå? Min sønn har bestilt men ikke fått, han bestilte på torsdag. Må han ringe legesenteret da? Bruker det etter nattskift, ellers får han ikke sove. 

Skrevet
38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det gått ut av produksjon nå? Min sønn har bestilt men ikke fått, han bestilte på torsdag. Må han ringe legesenteret da? Bruker det etter nattskift, ellers får han ikke sove. 

Jeg var på apoteket i går å henta.

Skrevet
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Jeg var på apoteket i går å henta.

Åh, takk. Da får han sikkert han og da. 

Skrevet

På DPS i forrige uke brukte de opp de pillene de hadde. Da det var tomt fikk folk alimemazin (tror jeg det heter)

Skrevet
Akkurat nå, Fru2020 skrev:

På DPS i forrige uke brukte de opp de pillene de hadde. Da det var tomt fikk folk alimemazin (tror jeg det heter)

Ok. Han må nok ringe legesenteret for de har ikke blitt skrevet ut. 

Skrevet

Alimemazin er vel det same som Vallergan, bare et annet merke? Så det er det så må brukes framover.

Anonymkode: b7d3d...ada

Skrevet
4 timer siden, Fru2020 skrev:

Vet noen om alimemazin går på blå resept?

Samme regel som for Vallergan. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, kupton skrev:

Samme regel som for Vallergan. 

Dumt...

Endret av Fru2020

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...