Gå til innhold

Angst for blodpropp, Kupton. Kan du hjelpe?

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg pleier ofte å ha macen min på fanget. Etter en stund får jeg litt vondt i låret, der kanten på macen blir trykt inn i det, og noen ganger blir det ganske varmt på lårene pga macen. Nå har jeg blitt redd for om jeg kan få blodpropp i låret av å ha macen på fanget. Det ene låret mitt er bittelitt ømt på et punkt, kan det være blodpropp? Har massert det, og skal slutte å ha data på faget. Finner ikke noe om at det å ha en data på fanget er en risiko for blodpropp. Kan det være det, tenker du? Kan varme mot huden gi blodpropp? Hilsen bekymret person i 20årene🙄

Anonymkode: bdd91...fe7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458771-angst-for-blodpropp-kupton-kan-du-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg pleier ofte å ha macen min på fanget. Etter en stund får jeg litt vondt i låret, der kanten på macen blir trykt inn i det, og noen ganger blir det ganske varmt på lårene pga macen. Nå har jeg blitt redd for om jeg kan få blodpropp i låret av å ha macen på fanget. Det ene låret mitt er bittelitt ømt på et punkt, kan det være blodpropp? Har massert det, og skal slutte å ha data på faget. Finner ikke noe om at det å ha en data på fanget er en risiko for blodpropp. Kan det være det, tenker du? Kan varme mot huden gi blodpropp? Hilsen bekymret person i 20årene🙄

Anonymkode: bdd91...fe7

Nei. 

Kjøp deg et billig brett å ha dataen på så slipper du bruke tid på dette.

Anonymkode: 487f0...1be

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...