Gå til innhold

Jaja da får jeg bare dø, da..

Anbefalte innlegg

Hei dere.. 

Kjenner jeg er ferdig nå. Klarer ikke mer. Har fått diagnose PTSD, dissosiasjon, bulimi, angst, alvorlig depresjon. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe. I tillegg har jeg blitt så paranoid i det siste. Føler at alle er mot meg og at ingen helsepersonell vil meg godt. Aldri vært innlagt, ønsker heller å dø. Hvordan skal jeg formidle dette til legen? Får bare høre at jeg er så intelligent at jeg bør klare å arbeide. Vil bare bli frisk, men føler det er for sent. Blir verre av antidepressiva :(

Hilsen j27 som venter på livet

Anonymkode: 77b2e...b12

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458784-jaja-da-f%C3%A5r-jeg-bare-d%C3%B8-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, ephiphany skrev:

Vær helt åpen og ærlig, ikke hold noe informasjon tilbake. Kanskje kunne det vært godt med en innleggelse? Har du vært lenge i behandling eller prøvd ulike typer antidepressiva? 

Jeg skal prøve så godt jeg kan. Takk for svar. Jeg har veldig lyst til det, men føler jeg må ha et forsøk til før det er aktuelt. Men jeg vil ikke dø. Har prøvd wellbutrin og zoloft som begge gjorde meg mye verre.. 

Ts

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal prøve så godt jeg kan. Takk for svar. Jeg har veldig lyst til det, men føler jeg må ha et forsøk til før det er aktuelt. Men jeg vil ikke dø. Har prøvd wellbutrin og zoloft som begge gjorde meg mye verre.. 

Ts

(har prøvd begge medikamentene i 4 måneder, glemte å legge til det)

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Si dette til legen din og. Alle tanker du har angående situasjonen din, døden og hjelpen du føler du trenger er viktig å dele. Du skal ikke måtte føle at du må gjøre et forsøk for å få riktig behandling, og det at du klarer å sette ord på disse følelsene er utrolig bra! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...