Gå til innhold

Ut og inn av depresjon, Kupton?

Anbefalte innlegg

Jeg tok en selvtest for depresjon (madrs) og i følge den så er jeg alvorlig deprimert. Det som forundrer meg er at intensiteten i depresjonen varier mye i løpet av dagen og uka. Er det vanlig eller kan det være som ledd i en lidelse?

Anonymkode: 5d4b9...016

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458802-ut-og-inn-av-depresjon-kupton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, kupton skrev:

Eupf?

Det kan det nok være som noe annet, men hvorfor var dette det første du tenkte på? Men det er ikke uvanlig å ha depresjon med varierende intensitet. Det har jeg opplevd mange ganger selv. 

Anonymkode: b9c3f...4a1

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok en selvtest for depresjon (madrs) og i følge den så er jeg alvorlig deprimert. Det som forundrer meg er at intensiteten i depresjonen varier mye i løpet av dagen og uka. Er det vanlig eller kan det være som ledd i en lidelse?

Hvilken lidelse tenker du på? Kanskje du bør utredes. 

9 minutter siden, kupton skrev:

Det med å være på en stemningsmessig/emosjonell berg- og dalbane er typisk for eupf.

Behandleren min har nevnt at jeg kan ha eupf så det virker sannsynlig. Er det noe annet som kjennetegner depresjoner ved eupf? 

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Behandleren min har nevnt at jeg kan ha eupf så det virker sannsynlig. Er det noe annet som kjennetegner depresjoner ved eupf? 

Selvskading og suicidal adferd? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...