Gå til innhold

Skulle aldri begynt på den helvetes zyprexa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynte på zyprexa i april og sluttet i november. Og nå er jeg værre enn jeg har vært noensinne! Så paranoid og stemmer hele tiden. Det er grusomt. Det var ikke så ille før april en gang.. 

Anonymkode: 4f62d...c29

Kanskje du skulle snakket med behandleren din om det? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Begynte på zyprexa i april og sluttet i november. Og nå er jeg værre enn jeg har vært noensinne! Så paranoid og stemmer hele tiden. Det er grusomt. Det var ikke så ille før april en gang.. 

Overskriften din sier "Skulle aldri ha begynt på .... Zyprexa", men tenker heller at du kanskje aldri skulle ha sluttet? 

Anonymkode: 1164c...d92

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften din sier "Skulle aldri ha begynt på .... Zyprexa", men tenker heller at du kanskje aldri skulle ha sluttet? 

Anonymkode: 1164c...d92

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres mer ut som du ikke skulle sluttet. Som hen over også sier.

Anonymkode: f2348...ca4

Ja men greia er at jeg har vært paranoid og hatt stemmer i flere år men jeg har aldri vært så ille som før nå etter at jeg har sluttet på zyprexaen. Jeg nekter å tro at det er en tilfeldighet at jeg skulle bli værre akkurat nå. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...