AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 Skrevet 16. januar 2021 Begynte på zyprexa i april og sluttet i november. Og nå er jeg værre enn jeg har vært noensinne! Så paranoid og stemmer hele tiden. Det er grusomt. Det var ikke så ille før april en gang.. Anonymkode: 4f62d...c29 0 Siter
aa-k-j Skrevet 16. januar 2021 Skrevet 16. januar 2021 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynte på zyprexa i april og sluttet i november. Og nå er jeg værre enn jeg har vært noensinne! Så paranoid og stemmer hele tiden. Det er grusomt. Det var ikke så ille før april en gang.. Anonymkode: 4f62d...c29 Kanskje du skulle snakket med behandleren din om det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 Skrevet 16. januar 2021 1 time siden, AnonymBruker skrev: Begynte på zyprexa i april og sluttet i november. Og nå er jeg værre enn jeg har vært noensinne! Så paranoid og stemmer hele tiden. Det er grusomt. Det var ikke så ille før april en gang.. Anonymkode: 4f62d...c29 Overskriften din sier "Skulle aldri ha begynt på .... Zyprexa", men tenker heller at du kanskje aldri skulle ha sluttet? Anonymkode: 1164c...d92 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 Skrevet 16. januar 2021 Det høres mer ut som du ikke skulle sluttet. Som hen over også sier. Anonymkode: f2348...ca4 0 Siter
girlinyellow Skrevet 16. januar 2021 Skrevet 16. januar 2021 Hvorfor sluttet du? Hadde du mye bivirkninger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 Skrevet 17. januar 2021 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Overskriften din sier "Skulle aldri ha begynt på .... Zyprexa", men tenker heller at du kanskje aldri skulle ha sluttet? Anonymkode: 1164c...d92 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres mer ut som du ikke skulle sluttet. Som hen over også sier. Anonymkode: f2348...ca4 Ja men greia er at jeg har vært paranoid og hatt stemmer i flere år men jeg har aldri vært så ille som før nå etter at jeg har sluttet på zyprexaen. Jeg nekter å tro at det er en tilfeldighet at jeg skulle bli værre akkurat nå. Anonymkode: 4f62d...c29 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.