Gå til innhold

Er det lovpålagt å skrive journalnotat

Anbefalte innlegg

Jeg bruker å lese journalnotatet hver gang jeg har vært til behandling på DPS. Nå har jeg fått en behandler som av og til ikke skriver journalnotat. Bør jeg gjøre hen oppmerksom på dette? Jeg har ikke lyst til å bli uvenner med hen.

Anonymkode: a5d13...b34

Fortsetter under...

8 minutter siden, kupton skrev:

Hva er målet med å gå i terapi? Hva er hensikten med å lese alle journalnotat?

Målet med å gå i terapi er å holde meg flytende. Jeg har store problemer uten at jeg vil gå nærmere inn på det.

Jeg leser alle journalnotat for å se hvordan behandler vurderer meg, og for å se om jeg er enig

Anonymkode: a5d13...b34

Jeg leser alle journalnotat som en fin oppsummering av timen. Synes av og til det blir rotete det jeg sier, og da er det så fint å lese at jeg har blitt forstått. Det er ikke for å ta ham på noe. 

Anonymkode: 952b3...1f5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...