Gå til innhold

Hvor syk var du da du ankom psykiatrisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har variert veldig. Da jeg ankom med politiet og ble beltelagt i 2017 var jeg ikke nødvendigvis mer dårlig enn jeg er nå. Jeg bare har utviklet en mer rolig måte å takle det på. Var syk på en mer synlig måte da enn nå, men trenger fortsatt mye hjelp. Jeg bare ber om den frivillig i mer rolige former.

De første gangene lå jeg bare i sengen, klarte bare å hviske, sov nesten ikke og klarte ikke følge opp basale ting som å spise, dusje, skifte klær etc. 

Når jeg blir innlagt nå klarer jeg å sitte i stuen og snakke med folk. Jeg spiser som regel til alle måltider. Etter noen dagers innleggelse pleier jeg å sove gjennom natten og dusje/skifte klær. Jeg fremstår nok ikke så veldig syk ut for mine medpasienter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...