Gå til innhold

I karantene pga Oslo-tur

Anbefalte innlegg

Jeg er i karantene fordi jeg var en kjapp tur i Oslo før helga. Jeg fikk ikke gå på jobb. Fordi jeg tok en unødvendig reise, belaster jeg min arbeidsgiver med minst to fraværsdager og setter mine kolleger i beita pga mangel på folk disse dagene. 

Det har ikke vært lett. Jeg har følt meg skyldig og dum fordi jeg tross alt tok en unødvendig tur jeg trengt tatt ikke MÅTTE ta. Har ikke vært hjemme med noen god følelse idag. Og jeg gruer meg til å gå tilbake på jobb, er redd for hva mine kolleger vil si, jeg vet at de er veldig dømmende fra før av. Sjefen min var heller ikke som hen pleier å være. 

Jeg har jobbet med å ignorere disse følelsene. Og jeg har bestemt meg for å gå tilbake på jobb med hevet hode. Jeg kunne jo ikke vite at det skulle bli sånn. Jeg tenker også at jeg tar ansvar i denne felles dugnaden mot viruset - jeg kunne latt være å si at jeg har vært der, men det gjorde jeg ikke. 

Anonymkode: e64a8...a47

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/458973-i-karantene-pga-oslo-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i karantene fordi jeg var en kjapp tur i Oslo før helga. Jeg fikk ikke gå på jobb. Fordi jeg tok en unødvendig reise, belaster jeg min arbeidsgiver med minst to fraværsdager og setter mine kolleger i beita pga mangel på folk disse dagene. 

Det har ikke vært lett. Jeg har følt meg skyldig og dum fordi jeg tross alt tok en unødvendig tur jeg trengt tatt ikke MÅTTE ta. Har ikke vært hjemme med noen god følelse idag. Og jeg gruer meg til å gå tilbake på jobb, er redd for hva mine kolleger vil si, jeg vet at de er veldig dømmende fra før av. Sjefen min var heller ikke som hen pleier å være. 

Jeg har jobbet med å ignorere disse følelsene. Og jeg har bestemt meg for å gå tilbake på jobb med hevet hode. Jeg kunne jo ikke vite at det skulle bli sånn. Jeg tenker også at jeg tar ansvar i denne felles dugnaden mot viruset - jeg kunne latt være å si at jeg har vært der, men det gjorde jeg ikke. 

Det må være slitsomt å kverne så mye på en tur. Gjort er gjort, hvem bryr seg. Hold deg hjemme når du skal og så går nok livet videre ser du :) 

Anonymkode: 5dac9...1cb

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være slitsomt å kverne så mye på en tur. Gjort er gjort, hvem bryr seg. Hold deg hjemme når du skal og så går nok livet videre ser du :) 

Anonymkode: 5dac9...1cb

Det var ment som en positiv tråd :)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang er denne karantenen? 

Anonymkode: 48892...092

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...