AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Har depresjonsdiagnose, og har slitt sosialt etter mange år med mobbing. Jeg sliter den dag i dag. Saken er litt den at jeg kan se på andre og synes at de er elegante, føle at de er uoppnåelige osv.... Jeg selv føler at dersom jeg gjør noe som jeg synes er elegant så kanskje de bare synes jeg ser rar ut. Som når, dere vet når den kule jenta på skolen går i en jakke, da vil alle andre ha den. Men hvis det er en mindre populære person som kommer i det samme, så er det INGEN andre som kjøper den eller de slutter å bruke sin egen fordi den mindre kule gjør det. Hva om dette bare er en forbannelse noen har? Anonymkode: da12f...8b6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459229-redd-for-at-alt-er-rart-n%C3%A5r-jeg-gj%C3%B8r-det-selv-om-det-ikke-er-det-p%C3%A5-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.