Gå til innhold

Hvor mange henger her inne egentlig? Opptelling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er her 

Anonymkode: 18cff...0db

Jeg tenkte på det - vi vet ikke hvem eller hvor mange som skjuler seg bak det felles anonym bruker-nicket. Uansett er de verdt å telle med i dette manntallet det nå oppfordres til, selv om jeg er imot slikt, og hadde ikke svart hadde jeg ikke blitt engasjert av dette svaret.. :)

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det var 76 visninger på innlegget nå. Så noen og sytti da kanskje😅

Anonymkode: 3ba4b...a6b

Tror det er bare tull for at det skal virke som at det er mange innom her. Egentlig så er det bare 5stk kanskje. Bare se hvor få som har svart.. 

Anonymkode: 454c1...e6f

Leste at admin estimerte faste brukere til å være rundt 15. Med 9 (jmfr spørreundersøkelse) med aurismespekterforstyrrelser blir det 6 friske eller med andre forstyrrelser el diagnoser. Lykke til! 

Anonymkode: bb5f3...85c

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er bare tull for at det skal virke som at det er mange innom her. Egentlig så er det bare 5stk kanskje. Bare se hvor få som har svart.. 

Det telles ikke unike brukere, men det telles hver gang noen går inn og leser i tråden, selv om det er samme personer. 

Anonymkode: bb5f3...85c

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er bots? Jeg tror jo ikke det er over 70, det er de 5 som går inn om igjen og om igjen😅

Ja det er de samme 5 som har gått inn 170 ganger. De har sikkert aspergers også. Skulle ikke forundre meg. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er bots? Jeg tror jo ikke det er over 70, det er de 5 som går inn om igjen og om igjen😅

Bots er vel sånn at forumene lager falske brukerklikk for å få det til å se ut som forumet er mer populært enn det er. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bots er vel sånn at forumene lager falske brukerklikk for å få det til å se ut som forumet er mer populært enn det er. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_bot

The most extensive use of bots is for web crawling, in which an automated script fetches, analyzes and files information from web servers. More than half of all web traffic is generated by bots.

Anonymkode: 5a8eb...502

Nei titter innom en gang iblant, skriver sjeldent, men er lite på psykiatri delen av forumet, personlig er jeg egentlig ganske skeptisk til hele psykologi-feltet som vitenskap særlig "behandlinger" delen, som vitenskapsmann (og fake-news ekspert) går alarmen min av stort sett konstant relatert til slike metoder og vitenskapelig backing for påstander som fremmes, det er ganske frustrerende.

Men forstår at det sikkert er meg det er galt med siden det angivelig er en stor vitenskap så er det sikkert noe i det bare jeg som er for dum, og det er greit det kan leve med det, men jeg holder meg unna :)

Anonymkode: e0ae3...ef6

Jeg er iblant her inne. Har vært travel i helgen og ikke innpå. Men i dag, mandag, har jeg vært litt alene og dermed henger jeg litt her inne for å se hva som skrives om, og for å lufte litt mine tanker.  

Anonymkode: b92d7...609

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...