Gå til innhold

Trives du når du er innlagt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på psykiatrisk eller dps? 

Trives du eller er det bare grusomt? 

Anonymkode: 97eef...bcb

Når jeg er innlagt så er det jo fordi livet er ekstra vanskelig så sånn sett er det ikke noe bra med innleggelse. Men jeg blir godt ivaretatt av de ansatte og nå er jeg ofte god nok til å klare å sitte i stuen og da blir en jo ofte kjent med de andre pasientene, noe som av og til er veldig givende.

3 minutter siden, Fru2020 skrev:

Når jeg er innlagt så er det jo fordi livet er ekstra vanskelig så sånn sett er det ikke noe bra med innleggelse. Men jeg blir godt ivaretatt av de ansatte og nå er jeg ofte god nok til å klare å sitte i stuen og da blir en jo ofte kjent med de andre pasientene, noe som av og til er veldig givende.

Jeg har aldri vært så oppegående når jeg har vært innlagt at jeg har klart å sosialisere med de andre pasientene. 

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært så oppegående når jeg har vært innlagt at jeg har klart å sosialisere med de andre pasientene. 

De første årene jeg var syk klarte ikke jeg det heller. Nå er det en kombinasjon av at jeg er blitt noe bedre, men at jeg også vet at jeg har mye større utbytte av innleggelsene om jeg ikke isolerer meg.

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et aldri innlagt for jeg har Asperger. Vi må klare oss selv. 

Anonymkode: f4f72...47e

Det stemmer ikke det. 

Jeg verken trives eller mistrives. Det er en plass hvor jeg får litt pause og hvor jeg får hentet meg inn samtidig som jeg blir pushet til å gjøre litt små ting hver dag. Jeg føler meg trygg der. Det gjør jeg. Men det gjør jeg jo hjemme også. Bare at hjemme så sliter jeg ennå mer med alt enn på sykehuset hvor jeg blir fulgt opp av folk. 1-2 timer oppfølging fra kommunen i uka når jeg er hjemme er ikke nok slik mitt liv er. 

1 minutt siden, Glitter skrev:

Det stemmer ikke det. 

Jeg verken trives eller mistrives. Det er en plass hvor jeg får litt pause og hvor jeg får hentet meg inn samtidig som jeg blir pushet til å gjøre litt små ting hver dag. Jeg føler meg trygg der. Det gjør jeg. Men det gjør jeg jo hjemme også. Bare at hjemme så sliter jeg ennå mer med alt enn på sykehuset hvor jeg blir fulgt opp av folk. 1-2 timer oppfølging fra kommunen i uka når jeg er hjemme er ikke nok slik mitt liv er. 

Men du har vel flere diagnoser enn bare asperger som gjør at du får veldig god og tett oppfølging? Det er vel tilleggsplager man får oppfølgning med i psykiatrien og ikke selve aspergeren.

Anonymkode: 0bee7...7eb

7 minutter siden, Glitter skrev:

Det stemmer ikke det. 

Du er innlagt fordi du har EUPF ikke fordi du har asperger. 

De med eupf blir innlagt hele tiden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...