Gå til innhold

Ser på nyhetskanalen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Og på meg virker som om andre politikere der borte er noe bedre en Trump. Så hvorfor denne rettsaken? Hvorfor ikke nå gå inn for peace and love? Han er jo for søren ikke president lengre, la han være i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du mener det er helt ok å oppmuntre til vold når man ikke får viljen sin? Si meg er du riktig vel bevart? Husker du muren, foreldrene som ble fysisk skilt fra sine barn? Han står for alt du er mot, likevel skjønner du ikke at han ikke var en god president? 

Anonymkode: 06369...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Forstår bare ikke hvorfor de orker, men jeg skjønner meg ikke på politikk uansett. 

Nei, du forstår deg åpenbart ikke på politikk.

Anonymkode: 3e15d...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Og på meg virker som om andre politikere der borte er noe bedre en Trump. Så hvorfor denne rettsaken? Hvorfor ikke nå gå inn for peace and love? Han er jo for søren ikke president lengre, la han være i fred. 

Det er enorm forskjell fra Trump til andre politikere.  Han er ikke president lenger, men han kan komme frem hvor som helst og når som helst.  Han kan ikke slippe med det han gjorde, bare pga. peace and love.  Det får være grenser.  Hvis han blir dømt så kan han ikke stille opp i neste presidentvalg, og forhåpentligvis blir han nødt til å holde seg da.

Politikk på verdensbasis dreier seg ikke om peace and love.  Hva med konflikten mellom Israel og Palestina?  Hva med Nord-Korea?  Skal alle der slippe og vi går bare inn for peace and love?

Anonymkode: 0fec0...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
1 time siden, AnonymBruker skrev:

du mener det er helt ok å oppmuntre til vold når man ikke får viljen sin? Si meg er du riktig vel bevart? Husker du muren, foreldrene som ble fysisk skilt fra sine barn? Han står for alt du er mot, likevel skjønner du ikke at han ikke var en god president? 

Anonymkode: 06369...eb5

Han har ikke oppmuntret til vold. Dessuten er det de som utøver volden som gjør det, ikke noe man kan kommandere til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Jævla menneskefaenskap. Sauer hele gjengen. Lar seg lure av media. Det var før media var ærlige. Nå har alt bare blitt penger. Igjen, menneskefaenskap. Corona bare rydder vekk en ubrukelig art, så langt det lar seg gjøre. Vi er ikke glupe nok til å forsørge oss en gang, mange av oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jævla menneskefaenskap. Sauer hele gjengen. Lar seg lure av media. Det var før media var ærlige. Nå har alt bare blitt penger. Igjen, menneskefaenskap. Corona bare rydder vekk en ubrukelig art, så langt det lar seg gjøre. Vi er ikke glupe nok til å forsørge oss en gang, mange av oss. 

Like blid du! Alltid! 😀 Hvordan får du det til? Vi andre har gode og dårlige dager, mens dine dager ser bare positive og lyse ut. Alltid. 

*Misunnelig*

Anonymkode: f915c...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jævla menneskefaenskap. Sauer hele gjengen. Lar seg lure av media. Det var før media var ærlige. Nå har alt bare blitt penger. Igjen, menneskefaenskap. Corona bare rydder vekk en ubrukelig art, så langt det lar seg gjøre. Vi er ikke glupe nok til å forsørge oss en gang, mange av oss. 

Lille stolstrålen, alltid like blid!

Anonymkode: 3e15d...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lille stolstrålen, alltid like blid!

Anonymkode: 3e15d...6d4

Ja, virkelig vår egen lille forum-solståle! Kjenner jeg er dypt misunnelig på det positive livssynet og det blide vesenet til @90tallsbarn 😀

Anonymkode: f915c...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lille stolstrålen, alltid like blid!

Anonymkode: 3e15d...6d4

Ja hvordan klarer folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Jævla menneskefaenskap. Sauer hele gjengen. Lar seg lure av media. Det var før media var ærlige. Nå har alt bare blitt penger. Igjen, menneskefaenskap. Corona bare rydder vekk en ubrukelig art, så langt det lar seg gjøre. Vi er ikke glupe nok til å forsørge oss en gang, mange av oss. 

Er du slik som dette i samspill med andre i virkeligheten også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Han har ikke oppmuntret til vold. Dessuten er det de som utøver volden som gjør det, ikke noe man kan kommandere til. 

en nasjonal leder oppmuntret til vold og terror, det er selvfølgelig av betydning. hvorfor tror du han stilles for riksrett ? fordi de ikke har annet å ta seg til ?

 

Anonymkode: 06369...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Og på meg virker som om andre politikere der borte er noe bedre en Trump. Så hvorfor denne rettsaken? Hvorfor ikke nå gå inn for peace and love? Han er jo for søren ikke president lengre, la han være i fred. 

Enig i at de bare bør la han være i fred

Anonymkode: b4d15...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Og på meg virker som om andre politikere der borte er noe bedre en Trump. Så hvorfor denne rettsaken? Hvorfor ikke nå gå inn for peace and love? Han er jo for søren ikke president lengre, la han være i fred. 

Jeg er nok litt som deg som ikke liker at folk blir straffet. Syns litt synd på han liksom.  Problemet er vel heller at man lett gjør forskjell på folk. I USA kan ikke en svart mann gå trygt på gaten i frykt for å bli arrestert og satt i fengsel for den minste ting. Politiet skyter kriminelle helt ned i tenåringsalder for mindre forbrytelser. Det finnes mange eksempler der straffen ikke står i forhold til hva de har  gjort. Mange eksempler på justismord. Trump selv lekte Gud med å beordre henrettelser av noen  og løslatelse av andre . Hvis Trump har brutt loven bør også han stilles til ansvar. Om ikke for annet enn å vise at loven er lik for alle. 

Anonymkode: 1c895...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok litt som deg som ikke liker at folk blir straffet. Syns litt synd på han liksom.  Problemet er vel heller at man lett gjør forskjell på folk. I USA kan ikke en svart mann gå trygt på gaten i frykt for å bli arrestert og satt i fengsel for den minste ting. Politiet skyter kriminelle helt ned i tenåringsalder for mindre forbrytelser. Det finnes mange eksempler der straffen ikke står i forhold til hva de har  gjort. Mange eksempler på justismord. Trump selv lekte Gud med å beordre henrettelser av noen  og løslatelse av andre . Hvis Trump har brutt loven bør også han stilles til ansvar. Om ikke for annet enn å vise at loven er lik for alle. 

Anonymkode: 1c895...d38

Ja jeg og syns litt synd på han, folk sier så mye stygt om han. Får se hva dommen blir da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at de bare bør la han være i fred

Anonymkode: b4d15...a7f

Snakk om å være naiv.

Anonymkode: 3e15d...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg og syns litt synd på han, folk sier så mye stygt om han. Får se hva dommen blir da. 

Han får akkurat som fortjent. Slik han har holdt på de siste månedene er svært skummelt for demokratiets fremtid. Men det har du åpenbart ikke fått med deg.

Anonymkode: 3e15d...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg og syns litt synd på han, folk sier så mye stygt om han. Får se hva dommen blir da. 

han blir slik de fleste hevder trolig ikke dømt, det sier seg selv.  dessverre. Riksrett er ikke en vanlig domstol .

Anonymkode: 06369...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han får akkurat som fortjent. Slik han har holdt på de siste månedene er svært skummelt for demokratiets fremtid. Men det har du åpenbart ikke fått med deg.

Anonymkode: 3e15d...6d4

Nei har vel ikke fått det med meg, syns han virket snill jeg og ville folk godt. Men mulig det er feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...