Gå til innhold

Ser på nyhetskanalen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg sliter så med å tro på det som står skrevet over alt at det ikke nytter å sette seg inn i noe som helst. Alle tror de har satt seg inn i det. Men kanskje tror bare på løgn

Jeg sliter også med å tro alt som er skrevet. Media forteller hva Trump tenker og mener nærmest, uten at han tenker/ mener ting slik som media tror. 

Men jeg vil ikke si at Trump bare er uskyldig. Han burde ikke feil-informere om at det var valgjuks.  Det var mulig bare en tro og mening som han hadde. Men ellers: så ser jeg ikke at han oppfordret til vold i det hele tatt!. Mulig jeg som er "treg" som ikke ser det. 

Ellers virker Biden som en mer balansert og roligere mer fornuftig president. Men Trump var bare en litt spesiell personlighets-karakter utifra hva jeg ser. 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg sliter også med å tro alt som er skrevet. Media forteller hva Trump tenker og mener nærmest, uten at han tenker/ mener ting slik som media tror. 

Men jeg vil ikke si at Trump bare er uskyldig. Han burde ikke feil-informere om at det var valgjuks.  Det var mulig bare en tro og mening som han hadde. Men ellers: så ser jeg ikke at han oppfordret til vold i det hele tatt!. Mulig jeg som er "treg" som ikke ser det. 

Ellers virker Biden som en mer balansert og roligere president. Men Trump var bare en litt spesiell personlighets-karakter utifra hva jeg ser. 

 

Det er da ikke så veldig vanskelog å vite hva T tenker når alt han tenker og tror postes på twitter, av ham selv . 

Anonymkode: 06369...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så veldig vanskelog å vite hva T tenker når alt han tenker og tror postes på twitter, av ham selv . 

Anonymkode: 06369...eb5

? Han skrev at det ble skrevet mye fake news om han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Thebutterfly skrev:

? Han skrev at det ble skrevet mye fake news om han. 

Du synes ikke det er rart ? Hvem tok begrepet "fake news" til nye høyder og gjorde det allment kjent ?  Hvilke andre politikere, kjendiser eller andre hevder å være like utsatt for fake news som T? Er det ikke litt rart at hver gang man blir tatt på noe som ikke stemmer , så er det "fake news "? 

Anbefaler denne : https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-claims/ 

Anonymkode: 06369...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes ikke det er rart ? Hvem tok begrepet "fake news" til nye høyder og gjorde det allment kjent ?  Hvilke andre politikere, kjendiser eller andre hevder å være like utsatt for fake news som T? Er det ikke litt rart at hver gang man blir tatt på noe som ikke stemmer , så er det "fake news "? 

Anbefaler denne : https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-claims/ 

Anonymkode: 06369...eb5

Jeg tror nok at det blir skrevet mye fake om en som er kjendis.  

Men jeg ser på rettsaken nå på tv. Jeg synes at det var veldig galt av en president å si åpenlyst at dette var valgjuks. Men de menneskene som angrep capitol-bygget er selv skyldige etter min mening. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg tror nok at det blir skrevet mye fake om en som er kjendis.  

Men jeg ser på rettsaken nå på tv. Jeg synes at det var veldig galt av en president å si åpenlyst at dette var valgjuks. Men de menneskene som angrep capitol-bygget er selv skyldige etter min mening. 

enig i at de er ansvarlige 100% og må ta sin straff.  problemet er når øverste leder oppildner til det  som hendte fremfor å aktivt roe ned massene umiddelbart. 

Anonymkode: 06369...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

enig i at de er ansvarlige 100% og må ta sin straff.  problemet er når øverste leder oppildner til det  som hendte fremfor å aktivt roe ned massene umiddelbart. 

Anonymkode: 06369...eb5

Ja, der er vi enige. Ja jeg tenker at de er 100 prosent ansvarlige for angrepet. Men lederen gjorde også en dum handling. Og det var å ikke akseptere nyvalget. Og å lage mye kvalme rundt det. Og den adferd bør ikke toleres. Men jeg ser ikke at han kan få skylden for volden. Men jeg så litt på rettsaken nå, og ser litt mer at han oppførte seg ikke helt greit etter at han tapte valget. Jeg begynner nå å forstå hvorfor han kan bli dømt, men ikke for angrepet, men for sin adferd etter valgtapet. 

Men sendte Trump politistyrker / annet for å få avsluttet angrepet? 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Ja, der er vi enige. Ja jeg tenker at de er 100 prosent ansvarlige for angrepet. Men lederen gjorde også en dum handling. Og det var å ikke akseptere nyvalget. Og å lage mye kvalme rundt det. Og den adferd bør ikke toleres. Men jeg ser ikke at han kan få skylden for volden. Men jeg så litt på rettsaken nå, og ser litt mer at han oppførte seg ikke helt greit etter at han tapte valget. Jeg begynner nå å forstå hvorfor han kan bli dømt, men ikke for angrepet, men for sin adferd etter valgtapet. 

Men sendte Trump politistyrker / annet for å få avsluttet angrepet? 

Har du levd under en stein den siste tiden?

Anonymkode: 3e15d...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du levd under en stein den siste tiden?

Anonymkode: 3e15d...6d4

Nei. Dette har ingenting med emnet i tråden å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk :) 

Trump ble frikjent. Jeg ser som sagt ikke at Trump sto bak angrepet  selv om det var dumt av han å si at han hadde vunnet valget til folket.   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du levd under en stein den siste tiden?

Anonymkode: 3e15d...6d4

slutt med den steingreia. Samme med den "er du 14 eller?" greia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thebutterfly skrev:

? Han skrev at det ble skrevet mye fake news om han. 

Og den påstanden sluker du rått.

Anonymkode: b7a0b...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Thebutterfly skrev:

Trump ble frikjent. Jeg ser som sagt ikke at Trump sto bak angrepet  selv om det var dumt av han å si at han hadde vunnet valget til folket.   :)

En president som har legalisert trakassering, polarisering og anarki går fri og gir blankofullmakt for fremtidige politikere til å gjøre det samme. 

Et trist kapittel for amerikansk demokrati og et pinlig resultat som kommer til å henge over det republikanske partiet lenge. Korrupt feighet som må få konsekvenser for partiet internt og eksternt. USA behøver ikke å vise en belærende pekefinger overfor jalla-land i fremtiden.

Anonymkode: b7a0b...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og den påstanden sluker du rått.

Anonymkode: b7a0b...b60

like rått som at folk sluker alt annet rått. Det meste i media nå tar jeg med en klype salt. Det kommer alltid et motbevis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

slutt med den steingreia. Samme med den "er du 14 eller?" greia

Kunnskapsløsthet (og barnslighet for den del), bør påpekes. 

 

Anonymkode: 3e15d...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thebutterfly skrev:

? Han skrev at det ble skrevet mye fake news om han. 

Mannen som hevdet valgfusk. Mannen tar ikke fem øre for å dra en real løgn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg sliter så med å tro på det som står skrevet over alt at det ikke nytter å sette seg inn i noe som helst. Alle tror de har satt seg inn i det. Men kanskje tror bare på løgn

Du kan lese deg litt opp på løgnene hans.

https://www.washingtonpost.com/politics/2021/01/24/trumps-false-or-misleading-claims-total-30573-over-four-years/

Anonymkode: b7a0b...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Thebutterfly skrev:

Men jeg så litt på rettsaken nå, og ser litt mer at han oppførte seg ikke helt greit etter at han tapte valget. 

Og det forstår du først NÅ, flere måneder ETTER valget? Følger du overhodet med på nyhetene?

Anonymkode: b7a0b...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hylte dere ikke etter konsekvenser når demokratene i 4 år hevdet at trump stjal valget gjennom "collusion" med russland ?

Så sier trump at demokratene stjal valget 4 år etter, og alle går bananas...

Er ingen trump tilhenger, og synes oppførselen hans vår tåpelig og dårlig (på samme måte som russia-collusion konspirasjonsteorien spredt i mediene var minst like dårlig).

men dette ensidige fokuset på en side er bare patetisk partisk. Skjerpings...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...