Gå til innhold

Ser på nyhetskanalen.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Men presidenter har ulike personligheter.

Forferdige dårlig argrument.

1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Og det var nok ikke meningen fra hans side å oppildne til angrep. 

Uansett burde han skjønt hva hans oppførsel ville ført til.  For ikke å snakke om hvor lenge han ventet med å gripe inn for å få stanset det.

 

Anonymkode: f4e51...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forferdige dårlig argrument.

Uansett burde han skjønt hva hans oppførsel ville ført til.  For ikke å snakke om hvor lenge han ventet med å gripe inn for å få stanset det.

 

Anonymkode: f4e51...baf

Jeg har ikke kunnskap om hvor lenge han ventet med å stanse det. Så der kan jeg ikke uttale meg.  Men å oppildne er mye mindre grunnlag, enn å kunne beskylde en person for å oppfordre til angrep. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg har ikke kunnskap om hvor lenge han ventet med å stanse det. Så der kan jeg ikke uttale meg.  

Men kjære deg, følger du overhodet ikke med på nyhetene? Dette har vært grundig omtalt.

 

Anonymkode: f4e51...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, følger du overhodet ikke med på nyhetene? Dette har vært grundig omtalt.

 

Anonymkode: f4e51...baf

Jeg følger med på nyhetene. Men har ikke fått med meg om han forsøkte å sende styrker ut for å stoppe angrepet eller hva. Trump sier selv at han sendte politistyrker ut for å stoppe det etter hva jeg har fått med meg. Dermed så ser jeg ingen grunn til å klandre han for annet enn at han benektet på at han kunne ha tapt valget. Hele saken er forvirrende. Jeg forstår ikke hvorfor de lager en så big case av det. 

Følger med på det meste av nyheter så det er ingen vits i å skrive "kjære deg" til meg  ;)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg følger med på nyhetene. Men har ikke fått med meg om han forsøkte å sende styrker ut for å stoppe angrepet eller hva. Trump sier selv at han sendte politistyrker ut for å stoppe det etter hva jeg har fått med meg. Dermed så ser jeg ingen grunn til å klandre han for annet enn at han benektet på at han kunne ha tapt valget. Hele saken er forvirrende. Jeg forstår ikke hvorfor de lager en så big case av det. 

Følger med på det meste av nyheter så det er ingen vits i å skrive "kjære deg" til meg  ;)

Hva Trump sier han gjorde og hva som faktisk skjedde behøver ikke stemme. Trump er ikke kjent for å være spesielt sannferdig. Mens Trump var opptatt med å twittre og se på opptøyene på TV, var the visepresident Pence som måtte ordne opp.

https://apnews.com/article/fact-check-national-guard-in-dc-c4c8f14643b6254e261aa0be0841e9e2

https://nymag.com/intelligencer/2021/01/pence-not-trump-activated-the-national-guard-report.html

https://www.forbes.com/sites/joewalsh/2021/01/06/reports-trump-resisted-sending-national-guard-to-quell-violent-mob-at-us-capitol/?sh=116ace161e18

Anonymkode: f4e51...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...